Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Śro 17:47, 30 Sie 2006 Temat postu: "Łowcy planów" |
|
|
Witam. Wychodze do Was z propozycją. Może byśmy stworzyli drużynę nastawioną na podróżowanie po planach? Byśmy stworzyli sobie postacie tak, aby zrobić profesje specjalne z "Księgi planów"... Tu od razu wielka prośba do Zippa. Poprowadziłbys taką ekipę? Ty jako jedyny masz "Księgę Planów" i predyspozycje do prowadzenia takiej drużyny. Wiem, że mamy jedną już u Ciebie, ale chłopaki nie maja ochoty przechodzić na tamte profesje, bo np. mnich nie ma nic ciekawego tam do kontynuacji swoich umiejętności. A jak każdy by stworzył sobie postać, to od razu mozna by było wziąć sobie wiedzę - plany, która jest tak potrzebna itp. Co Wy na to? Mi na prawdę się spodobał pomysł latania po planach... Może być przednia zabawa... Dziękuję za wysłuchanie (a raczej wyczytanie) i POZDO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Śro 18:24, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
jak juz mowilem ja mam zamiar ta postacia nauczyc sie umiejetnosci Wiedza: Plany, mam odlozone punkty na to... i skoro gramy juz tymi psotaciami to grajmy nimi dalaj ... ja nie mam zamiaru zmieniac postaci, no chyba ze zgine ... poza tym jak sobie stworzymy postacie nowe, to od razu nie bedziemy mogli podrozowac mimo wszystko, bo sama wiedza nie pozwala Ci na podrozowanie ... mamy amulet, ktory nam to umozliwia, wiec ja nie widze zadnego problemu, jesli chodzi o podrozowanie miedzy planami (oczywiscie, nie chodzi o to, zeby co minute zmieniac plan, tylko co jakis czas mozna sobie zrobic jakas wyprawe) ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Śro 18:34, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No to luzik Fajno, bo z tego co mówiliście wcześniej... albo to tylko Gucio tak mówił... to macie gdzieś Plany... Kurczę, gdybym wiedział, to kosmopolitana bym zużył na wiedzę:plany. Ale spoko, teraz mam poziom i biorę kosmopolitana Mogę 2 razy prawda? Tak samo jak twardość... Przy okazji zmieniam się w łotrzyka... Aha, jak zmieniam profesję, to jak to jest z umiejętnościami? Zapewne nie dostaję ich, ale w jaki sposób później mogę je wylkupić. Za normalną "cenę"? I będę mógł się dalej uczyć (to costam z rangami) czy najpierw będę musiał kogoś poznać, kto mnie tego nauczy? Dzięki za pomoc. POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:49, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a wiec tak: kosmopolite mozna wiziasc wiecej niz raz ale nie mozna komulowac plusow.
jesli chce sie przejsc na nowa klase podstawowa, nalezy pobierac nauki u przedstawiciela danej klasy (najlepiej u nauczyciela, bylo by szybciej).
zdobycie pierwszego poziomu w nowej klasie daje odrazu umiejetnosci klasowe (owej klasy) i tym podobne plusy (oczywiscie istnieje mozliwosc czy wybiera sie nowe atrybuty czy zostaje przy starych gdy sa przykladowo wyzsze). oczywiscie w przypadku dwu- i wieloklasowosci odbija sie to na expie.
co do podruzy planarnych to bedzie ich sporo bez obaw, jak ktos chce miec jakas profesje ziwazana z planami to jego wybor, ale chcialbym zauwazyc ze wiekszosc planow to niebezpieczne miejsca i nie spieszyl bym sie tak bardzo. nachwile to bedziecie tam wpadac od czasu do czasu, ale prawdziwe przygody to raczej dla wyzszych poziomo (ktore z pewnoscia niebawem zdobedziecie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 0:49, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Zippo napisał: |
oczywiscie w przypadku dwu- i wieloklasowosci odbija sie to na expie.
|
Czyli?? Jak będę cały czas "pakował" w złodzieja i nie będę nic dodawał w wojownika to jakie kary są za wuklasowość?
To Zippo zapoznaj mnie z nauczycielem, który chętnie nauczy mnie paru sztuczek Ale jeszcze pogadam z kims kto dłużej siedzi w D&D i wie więcej, czy mi się to opłaca... Bo spodobała mi się ta profesja tego "cośtam wymiarów" (pierwsza w książce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:04, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
prawde mowiac nie wiem jakie sa kary. sie jeszcze sprawdzi w podreczniku i pomysli nad tym.
co do nauczyciela, to znajdz jakiegos a co ja ci bede podsylal chcesz byc to sie postaraj.
a to czy bycie wieloklasowcem sie oplaca, to juz zalezy. zyskujesz nowe umiejetnosci ale nie rozwijasz starych. wiec masz wiecej umiejetnosci na nizszym poziomie. nieraz to sie przydaje nieraz przeszkadza. to zalezy co oczekujesz od swojej postaci. ale patrzac po arhetypach to wieloklasowosc jest wrecz norma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 2:15, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Czego wymagam? Ma być gicio i ma mi się dobrze grać. Mój krasnolud ma dużo Zr, co się przydaje złodziejowi. Siły ma standardowo, więc wojownik z niego nie jest żaden z wyższej półki (nawet jak na postacie nisko levelowe) I doczytaj co do kar za wieloklasowość i napisz, bo jestem ciekawy. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Czw 9:09, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Bogus Twoja Sila jest standardowa jak na Czlowieka ... jak na Krasnoluda to jestes slaby jak cholera =p ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:33, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
wojownicy nie musza być silni. przykladowo lucznicy maja duza zrecznosc a sila im nie jest potrzebna (no to jak masz spora to jak znalazl, choc to nie do konca zgadza sie z twoja budowa. teraz jestes typowy bloker, ty blokujesz inni zabijaja)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 19:30, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No blocker ze mnie dobry jest, ale ja mam inne plany co do mojej postaci... Poza tym wiem że jestem słaby... Ale trafienie mam ze Zr a nie z siły, więc nie jest źle... Szkoda że tylko młotem, ale jakoś to przezyję. Najwyżej będę złodziejem z młotem i kuszą Ale spoko, dam se radę.... jakoś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|