|
...::: Omen Mortis :::... Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 0:20, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmm... Trzeba by było6to pzremyśleć... Na Ziemii jest może ich mało, ale jak by przyleciał jakiś rozbitek z innej planety... Jak ktoś chce być Sayanem to niech nim będzie... Takie jest moje zdanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Stan Wintasz
MG
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:25, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No ale niemoże być rasy ktura zdominuje reszte, to tak jak by powiedzieć chce być jakimś poł bogiem niech bedzie... jak się go osłabi to niesajan, a jak zostawi jest zasilny, dlatego powinien być mały % na to żeby być czystym sajanem takie jest moje zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 0:39, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tomoże nie rób w ogóle rasy Sayanów... W DB Songo był silny, ale Szatan Serce przez jakiś czas dotrzymywał mu kroku... Jak ktoś chce być Sayanem niech będzie... Oni są silni ale za to z techniką leżą... Tak samo w D&D łotr nie ma szans w walce z wojownikiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Nie 10:21, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Bogus Lotr ma szanse z Wojownikiem : p...
a to z tym rzutem na 100%-towego moze byc xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stan Wintasz
MG
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:01, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Boguś łotr ma szanse, poniewaz ma uchylenia dużo KP i rużne sztuczki.
A DB bez sajanów może być dziwne ... zobaczymy jak to wyjdzie jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lusi
Miszcz Fsi
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:21, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
dobry lotr zmieli wojownika w 3-4 rundy a zabojca nawet nie oberwie jak dobrze zakreci :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stan Wintasz
MG
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:05, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Z dnia na dzień jest coraz wiecej jest już 6 ras
Nameczanie:
Zielone lub brązowe humanoidy. Potrafią niesamowicie wykorzystać moce, takie jak rozciąganie się czy regeneracje. Rozmnażają się przez wykluwanie jaj, niema kobiet z tej rasy.
Sajanie:
Na pierwszy rzut oka nie różnią się od ludzi, mają jednak zawsze czarne włosy i owłosione ogonki, są dość agresywnym ludem szkolonym głownie do walki.
Ludzie:
Ludzie dzielą się na takich jakich znamy my + wszelkie stworki, typu Wilkołaki, i różne połączenia zwierząt z ludkami czy tez ludzie bez nosów itp. (nie wpływa to na parametry czy zdolności)
Kajosziny:
Rasa humanoidów, o białych włosach i niebieskiej cerze. Są mistrzami w używaniu broni i pancerza, wspaniale wspomagają go mocą KI.. Nie mają sobie równych w tym fachu.
Mieszańcy:
Są to połączenia wszystkich ras (z wyjątkiem Nameczanów) z ludźmi, wygląda jest mieszany w różny sposób (zależny od gracza i za zgodą MG) za każdym razem wykonuje się test k100 od 1 do 50 umiejętności rasy dodatkowej od 51 do 100 umiejętności drugiej rasy.
W przyszłości mogą wybierać umiejętności wyłącznie dla obu ras.
Yamatano:
Małe humanoidy o głowie smoka. O Białej skórze. Słyną z Techniki Yamatano Oroczi oraz z tworzenia małych stworków. Legenda mówi że są potomkami smoka z kryształowych kul.
Robi się tez mapa z regionami dodającymi do cech i dającymi nowy ekwipunek, oczyiście startowy ekwipunek tez jest rozpisany
jest tez zął wiadomość dla Bogusia, postacie zostały troche osłabione, zadaje sie mał obrazeń na pocżatku bez broni, lecz sa inen sposoby żby temu zaradzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stan Wintasz
MG
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:37, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
-Czerwona Wstęga: (99% Ludzie) Największy kraj na świecie, bardzo liczne wojsko, klimat zależnie od regionu. Typowo wojskowe państwo. Posiada sporą kolonie w południowej Ameryce. Początkowy ekwipunek: Pistolet, 50 % na karabin, 10% na samolot wojskowy, mundur. Bonus do Cechy: Atak KI + 10
-Namek: (99% Nameczanie) Tereny Nameczan, nie są rozległe ani obdarzone technologią lecz bardzo przyjazne i pokojowo nastawione, jedyne czego się nietoleruje to zakłócanie spokoju mieszkańców. Początkowy ekwipunek: k10 fasolek leczenia, chatka. Bonus do Cechy: intelekt + 10 lub budowa + 1
-Astonia: (60% ludzie, 15% Kajoszini, 10% Nameczanie, 9% sajanie)Ciepła, niezbyt przyjemna kraina, której większość stanowi pustynia. Początkowy ekwipunek: Astoński Miecz, ubranie pustynne. Bonus do Cechy: Atak + 10 lub obrona +1
-Vegeta:(99% sajanie) Bardzo nieprzyjazna ziemia, opanowana prawie w całości przez sajanów. Zgliszcza, kratery, nieustanne walki. Przeżyć jest tu naprawdę ciężko. Początkowy ekwipunek: Detektor Mocy, 50% na zbroje sajanów. Bonus do Cechy: Atak + 10 lub siła +1
-Tao: (54% Ludzie, 30% Kajoszini, 15% Yamatano) Kraina niemal całkowicie pozbawiona technologii, podtrzymująca stare tradycje przodków, szkoląc niesamowicie wyszkolonych Ninja. Katany z zamknięta w sobie mocą KI są śmiercionośną bronią. W krainach Tao czci się smoki, są one ściśle związane z Tą krainą. Początkowy ekwipunek: szaty tao, katana. Bonus do Cechy: Atak +10 lub szybkość + 1
-Galia:(60% Kajoszini, 30% Ludzie, 9% Sajanie) W tej krainie powstaje najlepsza broń biała, tutejsi mieszkańcy nie mają sobie równych w tym fachu, jako jedyni uczą jeszcze swoich ludzi walki tarczą, używają też zbroji, organizują bardzo liczne turnieje charakteryzujące się dużą śmiertelnością, gdyż dopuszcza się walkę bronią białą. Początkowy ekwipunek: tarcza, 50% na zbroje (jak nie to lekka). Bonus do Cechy: obrona + 1
-Pirackie wyspy: (80% ludzie, 19% sajanie) Wyspy rozmieszczone po całej planecie, jednak władze nad nimi sprawuje jeden król piratów. Początkowy ekwipunek: Pistolet, kapsułka z 2 osobową łódeczką. Bonus do Cechy: Atak KI + 10 lub intelekt +10.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 15:24, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
DB rośnie w oczach I ta "rasa" mieszańcy to dobry pomysł... Mi się chyba zaczęła podobać rasa Kajoszinów, tylko jak pójdę do nieba czy gdzie tam to będę bez miecza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stan Wintasz
MG
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:47, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ale ich siła polega na tym że oni moca KI ładują broń czyli w ich rękach nawet zwykły miecz jest super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|