Forum ...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Reaktywacja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna -> Dragon Ball
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Nie 0:20, 11 Lut 2007    Temat postu:

Hmmm... Trzeba by było6to pzremyśleć... Na Ziemii jest może ich mało, ale jak by przyleciał jakiś rozbitek z innej planety... Jak ktoś chce być Sayanem to niech nim będzie... Takie jest moje zdanie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stan Wintasz
MG



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:25, 11 Lut 2007    Temat postu:

No ale niemoże być rasy ktura zdominuje reszte, to tak jak by powiedzieć chce być jakimś poł bogiem niech bedzie... jak się go osłabi to niesajan, a jak zostawi jest zasilny, dlatego powinien być mały % na to żeby być czystym sajanem takie jest moje zdanie Yellow_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Nie 0:39, 11 Lut 2007    Temat postu:

Tomoże nie rób w ogóle rasy Sayanów... W DB Songo był silny, ale Szatan Serce przez jakiś czas dotrzymywał mu kroku... Jak ktoś chce być Sayanem niech będzie... Oni są silni ale za to z techniką leżą... Tak samo w D&D łotr nie ma szans w walce z wojownikiem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XaRgos
Don Iksiu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła/ Górne

PostWysłany: Nie 10:21, 11 Lut 2007    Temat postu:

Bogus Lotr ma szanse z Wojownikiem : p...
a to z tym rzutem na 100%-towego moze byc xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stan Wintasz
MG



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:01, 11 Lut 2007    Temat postu:

Boguś łotr ma szanse, poniewaz ma uchylenia dużo KP i rużne sztuczki.
A DB bez sajanów może być dziwne Razz ... zobaczymy jak to wyjdzie jeszcze Yellow_Light_Colorz_PDT_15


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lusi
Miszcz Fsi



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:21, 11 Lut 2007    Temat postu:

dobry lotr zmieli wojownika w 3-4 rundy Razz a zabojca nawet nie oberwie jak dobrze zakreci :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stan Wintasz
MG



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:05, 18 Lut 2007    Temat postu:

Z dnia na dzień jest coraz wiecej jest już 6 ras

Nameczanie:
Zielone lub brązowe humanoidy. Potrafią niesamowicie wykorzystać moce, takie jak rozciąganie się czy regeneracje. Rozmnażają się przez wykluwanie jaj, niema kobiet z tej rasy.
Sajanie:
Na pierwszy rzut oka nie różnią się od ludzi, mają jednak zawsze czarne włosy i owłosione ogonki, są dość agresywnym ludem szkolonym głownie do walki.
Ludzie:
Ludzie dzielą się na takich jakich znamy my + wszelkie stworki, typu Wilkołaki, i różne połączenia zwierząt z ludkami czy tez ludzie bez nosów itp. (nie wpływa to na parametry czy zdolności)
Kajosziny:
Rasa humanoidów, o białych włosach i niebieskiej cerze. Są mistrzami w używaniu broni i pancerza, wspaniale wspomagają go mocą KI.. Nie mają sobie równych w tym fachu.
Mieszańcy:
Są to połączenia wszystkich ras (z wyjątkiem Nameczanów) z ludźmi, wygląda jest mieszany w różny sposób (zależny od gracza i za zgodą MG) za każdym razem wykonuje się test k100 od 1 do 50 umiejętności rasy dodatkowej od 51 do 100 umiejętności drugiej rasy.
W przyszłości mogą wybierać umiejętności wyłącznie dla obu ras.
Yamatano:
Małe humanoidy o głowie smoka. O Białej skórze. Słyną z Techniki Yamatano Oroczi oraz z tworzenia małych stworków. Legenda mówi że są potomkami smoka z kryształowych kul.

Robi się tez mapa z regionami dodającymi do cech i dającymi nowy ekwipunek, oczyiście startowy ekwipunek tez jest rozpisany Yellow_Light_Colorz_PDT_15

jest tez zął wiadomość dla Bogusia, postacie zostały troche osłabione, zadaje sie mał obrazeń na pocżatku bez broni, lecz sa inen sposoby żby temu zaradzić Yellow_Light_Colorz_PDT_15


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stan Wintasz
MG



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:37, 19 Lut 2007    Temat postu:

-Czerwona Wstęga: (99% Ludzie) Największy kraj na świecie, bardzo liczne wojsko, klimat zależnie od regionu. Typowo wojskowe państwo. Posiada sporą kolonie w południowej Ameryce. Początkowy ekwipunek: Pistolet, 50 % na karabin, 10% na samolot wojskowy, mundur. Bonus do Cechy: Atak KI + 10
-Namek: (99% Nameczanie) Tereny Nameczan, nie są rozległe ani obdarzone technologią lecz bardzo przyjazne i pokojowo nastawione, jedyne czego się nietoleruje to zakłócanie spokoju mieszkańców. Początkowy ekwipunek: k10 fasolek leczenia, chatka. Bonus do Cechy: intelekt + 10 lub budowa + 1
-Astonia: (60% ludzie, 15% Kajoszini, 10% Nameczanie, 9% sajanie)Ciepła, niezbyt przyjemna kraina, której większość stanowi pustynia. Początkowy ekwipunek: Astoński Miecz, ubranie pustynne. Bonus do Cechy: Atak + 10 lub obrona +1
-Vegeta:(99% sajanie) Bardzo nieprzyjazna ziemia, opanowana prawie w całości przez sajanów. Zgliszcza, kratery, nieustanne walki. Przeżyć jest tu naprawdę ciężko. Początkowy ekwipunek: Detektor Mocy, 50% na zbroje sajanów. Bonus do Cechy: Atak + 10 lub siła +1
-Tao: (54% Ludzie, 30% Kajoszini, 15% Yamatano) Kraina niemal całkowicie pozbawiona technologii, podtrzymująca stare tradycje przodków, szkoląc niesamowicie wyszkolonych Ninja. Katany z zamknięta w sobie mocą KI są śmiercionośną bronią. W krainach Tao czci się smoki, są one ściśle związane z Tą krainą. Początkowy ekwipunek: szaty tao, katana. Bonus do Cechy: Atak +10 lub szybkość + 1
-Galia:(60% Kajoszini, 30% Ludzie, 9% Sajanie) W tej krainie powstaje najlepsza broń biała, tutejsi mieszkańcy nie mają sobie równych w tym fachu, jako jedyni uczą jeszcze swoich ludzi walki tarczą, używają też zbroji, organizują bardzo liczne turnieje charakteryzujące się dużą śmiertelnością, gdyż dopuszcza się walkę bronią białą. Początkowy ekwipunek: tarcza, 50% na zbroje (jak nie to lekka). Bonus do Cechy: obrona + 1
-Pirackie wyspy: (80% ludzie, 19% sajanie) Wyspy rozmieszczone po całej planecie, jednak władze nad nimi sprawuje jeden król piratów. Początkowy ekwipunek: Pistolet, kapsułka z 2 osobową łódeczką. Bonus do Cechy: Atak KI + 10 lub intelekt +10.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 15:24, 19 Lut 2007    Temat postu:

DB rośnie w oczach Yellow_Light_Colorz_PDT_01 I ta "rasa" mieszańcy to dobry pomysł... Mi się chyba zaczęła podobać rasa Kajoszinów, tylko jak pójdę do nieba czy gdzie tam to będę bez miecza Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stan Wintasz
MG



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:47, 19 Lut 2007    Temat postu:

ale ich siła polega na tym że oni moca KI ładują broń Yellow_Light_Colorz_PDT_15 czyli w ich rękach nawet zwykły miecz jest super Yellow_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna -> Dragon Ball Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin