Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lusi
Miszcz Fsi
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:54, 23 Gru 2010 Temat postu: What?! a raczej W.o.T. |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
teaser jest bardzo stary ale gra jest calkiem calkiem co prawda ciagle jeszcze jako closed Beta ale pomoge wykopać klucz (zaproszenie jesli bedzie trzeba)
+Jesli ktos lubi czołgi z 2giej wojny polecam
+Póki jest w becie nie ma +sów dla premiowanych chociaz nie w sumie wróć są bonusy ale kazdy jest premiowany bo nie ma chwilowo dostepu do tokenów za kase wiec dostaje sie tokeny za free codziennie stala ilos golda
+ OLD SCHOOLOWE CZOLGI!
+ DOSTEPNE PO POLSKU!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:35, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
chyba bede potrzebowal kursu obs;lugi czolgu bo nie bardzo łapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lusi
Miszcz Fsi
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:19, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
WASD - standard
spacja - handbrake xD
LPM - hmm a jak myslisz
rolka/ew.shift drugi tryb celowania zwlaszcza dla arty
to w zasadzie podstawa
dopasuj sobie czolg do twojego stylu gry:
Light tank - no coz przez to trzeba przebrnac dobry jedynie jako scout najlepiej przedzierac sie na linie wroga i chowac sie po krzakach wykrywajac wrogow dla arty ogarniecie tego wymaga troche wprawy szybko zobaczysz ze nie nazlezy robic halasu dzialem (nie dotyczy low lvl)
Dobre czołgi: Leopard (niemcy) M5 Stuart (USA) A20 (ZSRR)
Medium - ja uzywam T 34 czesto mieso armatnie ale potrafi juz ugryzc najlepiej chowac sie (chociaz czesciowo za czyms solidnym moze byc kolega Zajebi... czołgi T-54 T-44 (ZSRR) Panthery - obie (Deutshland) Pershing - tak tak Pershing (USA)
HVY - poprostu tanki nic o nich nie wiem pozatym ze harde sukinkoty nie ide w nie wiec tez nic nie polece
SPG - Artyleria po krótce nie chcesz oberwac wiec kitraj sie i chowaj przed lekkimi czolgami ile mozesz a za to wszechmogacy obdazy cie dluuuugim zasiegiem lobików drugi tryb strzelania w co poniektorych siega drugiego konca planszy
TD - niszczyciele czolgow (ninja xD albo invisitanks jak kto woli) ja mam stug III szybciej dostaja lepsze dziala sa mniejsze i nizsze przez co gorzej z widocznoscia ale i je trudniej znalezc tak jak arty nie maja obrotowej wierzyczki wiec trzeba obracac caly czolg ale tak jak i arty latwo i szybko robia to w miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:56, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
a jak sie strzela zeby trafic?? lobem musze czy wystarczy ze bedzie w celowniku, bez wzgledu na odleglosc. troche glupio ze nie ma treningu na sucho (a przynajmniej ja go nie znalazlem)
a jak zrobic zeby gra byla po polskiemu
mam czolg premium Valentine ale nie moge go rozwijac a jest warty 200 K i sie zastanawiam czy go nie opchnac, choc to jest czolg IV poziomu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zippo dnia Nie 21:26, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lusi
Miszcz Fsi
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:34, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
w luncherze u gory jest en zmien na pl
a co do trafiania masz dwa znaczki ja uzywam akurat odwrocone V oba jak sie pokryja to strzelasz gdzie celujesz (jedno to to gdzie akurat patrzysz a drugi gdzie patrzy wierzyczka w celowaniu pomaga tez fakt ze cel jest podswietlany jak na niego zerkasz .
Dzialo tez ma oczywiscie swoja celnosc wiec czasami poprostu znosi ale ogolnie jest kilka trafien
pudło
trafiles/penetracja
rykoszet znaczy sie pocisk odbil od pancerza i lipa
brak penetracji - wow trafiles tylko nie przebiles pancerza
trafienia krytyczne powoduja dodatkowe efekty choc niekoniecznie musza powodowac uszkodzenia
dla przykladu ostatnio okladalem lisciami jednego takiego ciezkiego czolga i zasadzie po 14 strzalach (stugiem z krzakow wiec nie oddawal:P da sie) ogólnie rzecz biorac zjechalem mu cale 3% przypadkiem podpalilo go po trafieniu silnika xD w kazdym razie gosc i tak byl out pomimo 97%hp bo z tego co napisal w czolgu zyl juz tylko kierowca a dzialo gasienice i silnik mial uszkodzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:25, 03 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
a jak sie szkoli załogę (jeśli w ogole można)
no i jak się ma kupowanie nowego czołgu. można przenieś już zakupione części (o ile pasują) i załogę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lusi
Miszcz Fsi
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:11, 03 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
zaloga szkoli sie sama przy zmianie mozna wybrac "pakiet" szkolenia wstepnego po czym jedzie do 100% podstawy jak bedziesz mial 100% wybierasz jedna specjalizacje i tak dalej (UWAGA! zaloge trzeba wyslac do koszar zanim sprzedzasz czolg jesli chcesz ja zachowac - a przynajmniej tak mi sie wydaje kliknij na nich prawym to nie jest az tak uciazliwe)
do nowego czolgu zaloge mozna przeszkolic jesli mieli duzo % to przy darmowym przeszkoleniu nie spadnie do 50% tylko cos wyzej zaleznie z ilu spada - nabytych specjalizacji nie tracisz
co do ekwipunku zauwazylem ze niektore wynalezione elementy jezeli pasuja do innego czolgu to sa odrazu odblokowane
ekwipunek specjalny jak siatka maskujaca itp. w wiekszosci przypadkow mozna zciagnac z czolgu przed jego sprzedaza i zamontowac na nowym (w wiekszosci przypadkow pfff... dobre w sumie to mam tylko siatke maskujaca narazie ale przekladam sobie ja dowolnie miedzy czolgami )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:50, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
cos mi narazie kiepsko idzie. albo dla tego ze mam jeszcze kiepski czolg albo dla tego ze poprostu mi ta gra jednak nie leży
edit
no już mi trochę lepiej idzie. co prawda najczęsciej czołg zamienia sie w wrak w przeciągu paru minut, ale i tak jest niezle.
Ja jednak idę w ciężkie czołgi. co prawda trochę expa już wtopiłem w inną gałąź (sporo trochę) i sporo kasy poszło na niewłaściwe zakupy, no ale co zrobić. zobaczymy jak to będzie. jeszcze myśle czy by nie spróbować sobie tych dział dalekiego zasięgu jako ciekawostke i urozmaicenie gry.
mój cel w grze to dochapać się KV1 i SU5
edit 2
no i po bonusach zaledwie na trzy dni sie zalapalem
edit 3
dzis (17-01-2011) cos kombinowali z serwerami i sie pozmienialy nagrody po bitwie. nie wiem czy to bonus na jakis czas czy jak ale teraz bitwy sa durzo lepiej premiowane w kase i expa. teraz nawet przegrana bitwa moze dac kilkanascie tysiecy kasy i kilaset expa (przegrana w ktorej nikogo nawet nie ustrzelilem dala mi 400 expa co w wygranych nawet keidys tyle nieraz nei dawali) a wygrane to juz w ogole. Ponad poltora tysiaca expa i i ladny kawal kasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:49, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
trochę znowu gram w czołgi. jak są chętni to zapraszam.
Jest trudniej niż kiedyś, nie dają już golda za darmo. wiec ciezko z kasa i z expem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lusi
Miszcz Fsi
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:00, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ja yez zagladam wiec moznaby wkoncu na siebie trafic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|