Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:20, 24 Cze 2006 Temat postu: Szybkość i prostota czy długa gra?? |
|
|
jak uważacie jakiego typu gry są lepsze. z banalnie prostymi zasadami, co przeklada sie na pynność gry, a zarazem na jej dlugosc (rozgrywka trwa kilka minut). czy moze pożadne zasady rozszeżone o wiele możliwośći. przez co gra sie wydłuża (ale sama rozgrywka staje sie troche zbyt skomplikowana)
jakiego typu gre wy bardziej lubicie i przyklady takich gier
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Momek
Administrator
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:31, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm
zalezy do jakiego odbiorcy ma Gra trafić
ale moim zdanie jest takie jeśli jest dobry balans między tyimi cechami Gry to jest Good :F
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:13, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no mi osobiscie bardziej podoba sie prosta i szybka gra jak w wyprawie, niz skomplikowana z masa zasad jak dungener. moze gra jest naprawde dobra ale jak narazie troche do mnie nie trafila. inaczej niz wyprawa, gra mi sie spodobala. jednak obawiam sie ze moze sie szybko znudzic przy czestym graniu. bo w gruncie rzeczy tam sie prawie nic nie dzieje, jest troche zbyt prosta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Nie 23:17, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Heh . . .
jesli zasady sa zbyt skomplikowane to moga troche rozlozyc plynnosc gry, za duzo elementow moze po prostu zniszczyc wszystko . . . co prawda moze byc wiecej opcji, ale raczej trwa to zbyt dlugo . . .
natomiast szybka gra po prostu ciagnie sie bez dluzszych przerw, co sprawia ze jest plynna i lepiej jednak sie gra . . . lecz jednak po jakims czasie mniej zaawansowane zasady moga gre uczynic troche monotonna . . .
takze wszystkim nie dogodzisz : P . . . X D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:32, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
XaRgos napisał: |
Heh . . .
natomiast szybka gra po prostu ciagnie sie bez dluzszych przerw, co sprawia ze jest plynna i lepiej jednak sie gra . . . |
To akurat nie musi sie ze soba wiazac, grac mozna i pynnie bez najmniejszej przerwy, a i tak tura jednego graccza bedzie twala (np) 10 minut. jesli naprzyklad tura jest zbyt rozbudowana, ma za duzo elementow to gra jest plynna ale wolna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Nie 23:44, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zippo napisał: |
To akurat nie musi sie ze soba wiazac, grac mozna i pynnie bez najmniejszej przerwy, a i tak tura jednego graccza bedzie twala (np) 10 minut. jesli naprzyklad tura jest zbyt rozbudowana, ma za duzo elementow to gra jest plynna ale wolna. |
no tylko ze nie mozna byc egoista, bo przeceiz inni tez tam sa i rowniez chcieliby cos zrobic . . . a jakby tak kazdy mial cos robic 10 min przynajmniej to 4-5 gracz w kolejnosci moze byc zniechecony : S . . . > . > . . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:15, 26 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no wlasnie. no i jak widzialem to dungener tak wlasnie troche ma. kazdy gracz ma mase faz swojej tury. i choc gra sie bez przerwy to troche to trwa. nie mowiac juz o tym ze troche trzeba tego wszystkiego zapamietac, kiedy co mozna a kiedy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Momek
Administrator
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:11, 26 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wolał być cos w stylu Systemu HAoS jaki panował podczas pierwszych gier w Wiohmena xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|