...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna
->
D&D
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Regulamin
Sekretariat
Gry
----------------
Pu-239
D&D
7th Sea
Zew Cthulhu
Śródziemie
Wiedźmin
Warhammer (WFRP)
Warhammer 2 e.d.
Neuroshima
Frankenstein Faktoria
CyberPunk 2020
Arkona
Kroniki Mutantów
Naruto Chronicles
Matryca
Crystalicum
Droga Ku Chwale
Spellslinger (d20)
Magic: The Gathering
Kult
Systemy Bitewne
Gry On-line
Inne Gry
Hospiterror
Planszówki
Dragon Ball
Świat Mroku
Wolsung
Earthdawn
e-Sesje
----------------
ePu-239
eSesja Gucia (narazie bez nazwy konkretnej xD)
Arkona OnLine
N@ruto
Inne
----------------
Projekty Autorskie
Co dodać lub zmienić?
Grupa Omen Mortis
Nie zrzeszeni
Odpady z sesji.
Obszar wewnętrzny
----------------
Obszar ogólny
Gućlandja
Gry Komputerowe
----------------
eRepublik
Offtopic
----------------
Gry komputerowe/ Gry na konsole
Spam!
Targowisko
Kosz
ShoutBox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zippo
Wysłany: Sob 18:45, 16 Cze 2012
Temat postu:
nie no przeciez zabiliscie wiedźme a że na czitach to już inna sprawa
To co będziesz w następną sobotę??
Lusi
Wysłany: Sob 10:22, 16 Cze 2012
Temat postu:
Znaczy się chcesz powiedzieć, że zaczynamy nową przygodę bo te postacie nie przeżyły spotkania z wiedźmą
. (Nie wspomnę też o 24hp o których jakoś zapomniałeś.)
Zippo
Wysłany: Pią 14:27, 15 Cze 2012
Temat postu:
Przypomnienie paru zasad.
Flankowanie: daje +2 do ataku wręcz. Występuje gdy dwóch atakujących (sojuszników)jest na przeciwko siebie a między nimi jest atakowany. (czyli to co miało miejsce z wiedźmą nie dawało flankowania)
Atak okazjonalny: wiele rzeczy prowokuje taki atak, ale też wiele jest od niego wolne.
Prowokuje:
rzucenie czaru, urzycie zdolności czaropodobnej, wypicie mikstory, pomoc koledze, podniesienie czegos z ziemi, schowanie broni do pochwy, wyciągnięcie przedmiotu,
NIE powoduje
zmiana przeciwnika który jest w odleglosci 1,5m, urzycie zdolności nadnaturalnej, podniesienie się z ziemi, wyciągnięcie broni, otwarcie drzwi.
no i co mozna w czasie swojej tury. tura sklada się z dwuch częsci: ruch i atak. kolejnosc jest dowolna. w fazie ruchu mozna przejsc odcinek odpowiadający naszej szybkosci. Jako atak mozna wykonac pojedynczy atak. atak mozna zamienic na kolejny ruch, ale ruchu nie mozna zamienic na atak.
wielokrotny atak (dwiema brońmi lub z kilku bazowych atakow) jest akcja całorundową, czyli bez przemieszczania sie (poruszenie sie o 1,5m nie jest uwazane za poruszenie się)
co do czarow to roznie to wygląda, nieraz są cało rundowe (czyli bez ruchu), nieraz 1akcja czyli dozwolony jest rowniez ruch.
niektore akcje są odpowiednikami ruchu, czyli można je wykonać zamiast ruchy w czasie swojej tury, i ciągle wykonać 1 atak (lub czary 1akcjowe), do takich akcji należy np. podniesienie się z ziemi, przeladowanie lekkiej kuszy (przeładowanie ciężkiej kuszy zajmuje całą runde), wyjecie-schowanie broni lub przedmiotu
Zippo
Wysłany: Śro 21:11, 30 Maj 2012
Temat postu:
powiedzmy ze dwie osoby na gracza
Stan Wintasz
Wysłany: Śro 14:17, 30 Maj 2012
Temat postu:
ale mimo to ich liczba może być istotna i przydatna w trakcie sesji
Zippo
Wysłany: Śro 13:23, 30 Maj 2012
Temat postu:
moze byc, to napisz to samo w tym nowym temacie co zrobilem. nie zapomnij o imionach i nazwiskach
edit:
Na temat NPC. W waszej podróży uczestniczyć wam bedzie pare NPC. Jeden z nich będzie przewodnikiem (bedzie tez nieco pomagal w walce lub podpowiadal), reszta związana będzie z obsluga obozu. Ich dokladna ilość i szczegolowe informacje sa nieistotne. To poprostu grupka osobnikow ktora opiekoje sie obozem rozbitym pod miejscowoscia w ktorej sie akurat znajdujecie. z obozu jako takiego nie mozna kozystac (nie liczac postoju w dziczy), znajdują się w nim konie i PG osob ktorych akurat nie ma na sesji. NPC oblsugujące obóz są kompletnie bezużyteczne dla graczy, nic nie wiedzą i w niczym nie mogą pomóc.
Stan Wintasz
Wysłany: Pon 18:23, 28 Maj 2012
Temat postu:
No to ja mam wstępny pomysł. Chciał bym być kuzynem (synem siostry głowy rodu) który wyruszył z łowcami Goblinów, początkowo jako przewodnik po okolicznych jaskiniach, z czasem jednak staje sie jednym z nich, po jakimś czasie wraca do rodzinnego domu, z racji "nowego towarzystwa" niezbyt może się odnaleść o tylko czeka na kolejną przygodę.
Może być?
Zippo
Wysłany: Pon 18:09, 28 Maj 2012
Temat postu:
No twoja twoja. Na pewno musisz wymyśleć nazwę. Jakiś członków rodziny (brat siostra) też sobie możesz wymyśleć. Głowa rodziny to już mój pomysł
Stan Wintasz
Wysłany: Pon 17:03, 28 Maj 2012
Temat postu:
nie zwalaj na mnie!!
A mam pytanie jeszcze co do rodziny bo domyślam się że gnomi a to moja xD
mamy ją wymyślić, opisać? czy Ty to zrobisz?
Zippo
Wysłany: Pon 17:01, 28 Maj 2012
Temat postu:
a wiec tak:
1. założenie ogólne jest takie ze są 3 (miało być 5 ale uznalem ze to za durzo) wpływowe rodziny. Chcieli by się nazywać szlachtą ale nie do konca było by to prawdą. Są w każdym razie bogaci i wpływowi. Gracze należą do jednej z tych rodzin, lub są jakoś z nimi związani (przyjaciel domu, zaufany współpracownik itp itd). rodziny te znają się bardzo dobrze, mają wspólne interesy i wspólne plany. utworzyły swego rodzaju malutką "organizacje". dalsze szczegoly w grze.
2. tak znacie się bardzo dobrze jako że dorastaliście razem (w miarę możliwości), a przynajmniej sporo czasu spędzaliście razem. Łączył was czas wolny, nauczyciele itp. Łączy was pewna więź, nie wszyscy muszą się lubić, można mieć jakieś niesnaski związanne z przeszłością (zazdrość o dziewczyne itp) ale stosunki te są na tyle dobre że bez problemu wyruszycie razem na przygodę. Dodatkowo połączeni jesteście ze sobą lojalnością wobec rodzin.
3. teoretycznie każdy będzie na miejscu, dwie z trzech rodzin już są utwożone (niziołcza i gnomska <dok>) wybierając bardziej egzotyczne rasy (drow, genassi itp) blokuje się sobie możliwość bycia członkiem rodziny, a pozostaje jedynie opcja przyjaciela rodziny itp. dodatkowo udziele małej premi graczowi wybierającemu rase krasnoludów (wcześniej o tym nie mówiłem bo nie wiedziałem gdzie będziecie startować. sam zresztą podsunełeś mi pomysł z Srebrnymi Marchiami więc to w sumie twoja wina nie moja
)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin