...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna
->
Odpady z sesji.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Regulamin
Sekretariat
Gry
----------------
Pu-239
D&D
7th Sea
Zew Cthulhu
Śródziemie
Wiedźmin
Warhammer (WFRP)
Warhammer 2 e.d.
Neuroshima
Frankenstein Faktoria
CyberPunk 2020
Arkona
Kroniki Mutantów
Naruto Chronicles
Matryca
Crystalicum
Droga Ku Chwale
Spellslinger (d20)
Magic: The Gathering
Kult
Systemy Bitewne
Gry On-line
Inne Gry
Hospiterror
Planszówki
Dragon Ball
Świat Mroku
Wolsung
Earthdawn
e-Sesje
----------------
ePu-239
eSesja Gucia (narazie bez nazwy konkretnej xD)
Arkona OnLine
N@ruto
Inne
----------------
Projekty Autorskie
Co dodać lub zmienić?
Grupa Omen Mortis
Nie zrzeszeni
Odpady z sesji.
Obszar wewnętrzny
----------------
Obszar ogólny
Gućlandja
Gry Komputerowe
----------------
eRepublik
Offtopic
----------------
Gry komputerowe/ Gry na konsole
Spam!
Targowisko
Kosz
ShoutBox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
XaRgos
Wysłany: Wto 0:01, 14 Sie 2007
Temat postu:
Postać Zippa do Spellsingera
Imie: Johnny Walker
Rasa: Człowiek
Profesja: Cyngiel
postac ta nie zna uczucia trzezwosci, albo lezy pijana pod stolem, albo strzela i jezdzi konno na kacu ("czy te mewy musza tak glosno tupac?!" xD )
gdy przyszedl dzien, ze Johnny wstal bez kaca, dziwnie sie czujac poszedl od razu do baru sie upic
XaRgos
Wysłany: Śro 17:04, 01 Sie 2007
Temat postu:
to prozba o umieszczenie postaci ktośa z krutkim opisem, ja tego nie bede robil bo to nie moja postac ale uwazam ze jest warta umieszczenia w tym miejscu. i jesli autor postanowi to zrobic lub pozwoli to zrobic. prosze o usuniecie tego posta
na prośbe Zippa
... wzięte ze strony Gustawa
Ktoś
(profesja do D&D stworzona przez Gucia)
Atrybuty:
Charyzma pozwala uniknąć kłopotów. Zręczność zapewnia KP, Intelekt daje dużą liczbe umiejętności.
Charakter:
każdy neutralny
Kość Wytrzymałości:
2k4
Umiejętności Klasowe:
Blefowanie (Cha) Ciche poruszanie (Zr) Czytanie z warg (Int) Dyplomacja (Cha) Jeździectwo (Zr) Kradzierz kieszonkowa (Zr) Nasłuchiwanie (Rzt) Postępowanie ze zwierzętami (Cha) Profesja (Rzt) Przebieranie (Cha) Ukrywanie (Zr) Występy (Cha) Zbieranie informacji (Cha) Zwierzęca empatia (Cha)
Punkty umiejętności
na 1.poziomie (2+modyfikator z Int x4) Punkty na każdym następnym poziomie 2 + modyfikator z Int
biegłość w broni i pancerzu:
biegle urzywa broni prostej oraz: zbroi sznurkowej, wiklinowej, liścianej oraz puklerza z żuka.
Czary:
Ktoś rzuca czary magi objawień. Zaklęcia premiowe oparte sa na Charyźmie, skala trudności to 10+ poziom czaru + modyfikator z Int. Ktoś niemusi przygotowywać ani wymadlac czarów, umie wszystkie czary z listy czarów Ktoś poziomu który umie rzycać.
uderzenie bronią: dzięki tej umiejętności Ktoś może atakować bronią i jest uznawany za uzbrojonego.
twożenie tego czego potrzeba:
tworzy kartonik o wymiarach 20cm x 20cm x 20cm na którym jwidnieje napis "to czego Ci potrzeba". Można użyć tej umiejętności tyle razy dziennie ile wynosi modyfikarot z Charyzmy.
widzenie:
jak zamkniesz oczy widzisz w ciemności na 18m.
śpiący wojownik: gdy Ktoś śpi ma premię +2 do ataku.
Super Oburęczność:
gdy Ktoś osiągnie 20 poziom moze walczyć dwoma brońmi bez żadnych kar, warynkiem jest to że musi stacić jedną ręke i niemoże jej odzyskac bo straci tą umiejętnoś, zacznie ona ponownie działać po utracie ręki.
Czary Ktośa
1- Poziomowe Czary Ktosia
Obleśny dotyk: ofiara traci jedną runde.
Kop z dyśli: Głowa staje się bronią obuchową +1, zadaje k6 obrazeń, krytyk 19-20 x3, rodzaj miażdżone.
Odporność: Podmiot otrzymuje +1 do rzutów obronnych.
Tajemny Znak: zapisuje osobisty run (widoczny lub niewidoczny)
2- Poziomowe Czary Ktosia
Przyzwanie Morświna: przyzywa jednego morświna.
Rozmowa ze ścianą: Gołe ściany mówią po co zostały zbudowane i odpowiadają na jedno pytanie związane z tym pomieszczeniem.
Wyciągam wszystko: widzisz cały ekwipunek jednej osoby
3- Poziomowe Czary Ktosia
Przyzwanie nosotożca: Przyzywa jednego nosorożca: Przyzywa jednego nosorożca.
Zabijam Go: Podmiot atakuje najbliższe stworzenie przez 3 + modyfikator z Cha rund
Zippo
Wysłany: Nie 0:09, 26 Mar 2006
Temat postu:
z zasady troche trzba bedzie go zmodyfikowac, jedna rzecz, taka ze to nie Wlodzimież Lenin. mozesz sobie byc komunista z rosji ale nie samym Leninem. Jakis szacunek mu sie nalezy i jesli ma powstać prawdziwy Lenin to czlowiek a nie karykatura. mozna powiedziec ze twoj to nieudany klon eksperymetn komunistow.
Lusi
Wysłany: Pią 12:48, 24 Mar 2006
Temat postu:
Wlodimir Ilicz Julianow wkońcu powstał
.
To co, że ma trzy nogi 1.50m w kapeluszu i swieci w ciemnosci w każdym razie powstał
.
Zippo
Wysłany: Nie 20:32, 12 Lut 2006
Temat postu:
Postać Xargosa do Pu-239
Ernesto Rafael Guevara de la Serna "Che Guevara"
Pochodzenie - partyzant
Główne Umiejętności Broń palna, pułapki, sztuka przetrwania.
eqip:
Beret, pas z łuskami do AK47, ubranie maskujące (leśne)
XyroN
Wysłany: Śro 17:08, 23 Lis 2005
Temat postu:
Ja do D&D mam postać która na początku budziła pewien niepokój MG i innych graczy. Mowa tu o Dobrym Liczu imieniem Horacjus. Pomijając fakt że jest on prawie nieśmiertelny, na uwagę zasługuje inna jego "właściwość". Mianowicie to jest on połączeniem nekromanty i dobrego kapłana!!! Może odpędzać nieumarłych innych nekromantów jak i przyzywać własne hordy szkieletów i zombie... i ogólnie jest fajnym kolesiem
Amelia
Wysłany: Śro 3:50, 23 Lis 2005
Temat postu:
Joanna Milton, jedna z moich postaci w Kulcie.
Joanna za dnia jest przemiłą panią doktor, która pracuje w szpitalu pod wezwaniem Opatrzności Bożej. Ma 27 lat, bez nałogów, uwielbia piec ciasta i wychodzić z koleżankami na zakupy. Szuka również swojej drugiej połówki. Ma jednak mało czasu na życie prywatne, ponieważ jej prawdziwą pasją jest pomoc chorym w klinice. Panna Milton bardzo poważnie traktuje zwalczanie chorób...
... do tego stopnia, że czasami w nocy pakuje do torby zestaw skalpeli i wyrusza w najbardziej slumsowate zaułki miasta. Morduje wszystkich kloszardów, meneli, włóczęgów i narkomanów, jeżeli ma tylko okazję. Uważa ich za źródło wszystkich chorób ludzkości, dlatego też podjęła ową krucjatę przeciwko najbardziej zdegenerowanej klasie społecznej.
Acha... i Nocturnów Chopina mogłaby słuchać na okrągło.
Balduran De'Arnise
Wysłany: Śro 22:12, 12 Paź 2005
Temat postu:
Chmm... Znajomy mi opowiadał o pewnej swojej postaci z Młotka :]
Nazywała się:
hadżi Abdul Al-Hazred ben hadżi Mahmet ibn-Tashifin ben hadżi Ahmat ill-Illa ben Ali bin Ali ben Hadżi Sufin sab Sallahim ben Mahomet Salin
Gratuluję jeśli poprawnie odczytacie
Zippo
Wysłany: Sob 19:05, 13 Sie 2005
Temat postu: Ciekawe postacie
moze nie bylo zbyt duzo ciekawych pomyslow na postacie ale niektore byly dobre. jak pamietacie jakies to napiszcie tutaj
ja pamietam dwie co prawda nigdy nie powstaly ale pomysl byl doby i pierwsza klasa
postacie te wymyslal Lusi (z moja drobna pomoca, dodawalem typowe glupoty jak na mnie przystalo), mialy grac w Fallout'cie ale Lusi sie na koncu rozmyslil (ale moze jak mi cos strzeli to zaproponuje mu je jeszcze raz jako postacie premiowane)
I Kojot Wiluś - głównymi zaletami tej postaci miało być to że miałą by katalog ACME z ktorego mogla by wybierac "potezne bronie i polapki" żywcem wyciagniete z kreskowek, oczywiscie tak samo by te przedmioty dzialaly co w kreskowkach czyli najczesciej to Wiluś by dostawal. kolejnym dobrym pomyslem bylo mowa Wilusia, a ze Wilus to nie mowa wiec mial dostac drawniane tabliczki z napisami typu "ała" "ups.." itp. Niestety wada takiej postaci było by to że nie długo by pożyła (ale za to w jakim stylu
)
II Włodzimierz Lenin - Lusi chciał byc potomkiem Lenina (oczywiscie podobnym z wygladu jak dwie krople wody) chciał wprowadzić komunizm na post-nuklearne ziemie Polski. miało niby być że przybył za żelaznej kurtyny (dla tego chciałem mu dac na wyposazenie zylazo ktore mial uzywac jako kurtyny). koniec koncow zrezygnowal, bo uznal ze ta kurtyna bedzie za ciezka (ale dzieki temu powstal pomysl zwiazany z schronami w rosji ale to tym juz w innym dziale)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin