...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna
->
Projekty Autorskie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Regulamin
Sekretariat
Gry
----------------
Pu-239
D&D
7th Sea
Zew Cthulhu
Śródziemie
Wiedźmin
Warhammer (WFRP)
Warhammer 2 e.d.
Neuroshima
Frankenstein Faktoria
CyberPunk 2020
Arkona
Kroniki Mutantów
Naruto Chronicles
Matryca
Crystalicum
Droga Ku Chwale
Spellslinger (d20)
Magic: The Gathering
Kult
Systemy Bitewne
Gry On-line
Inne Gry
Hospiterror
Planszówki
Dragon Ball
Świat Mroku
Wolsung
Earthdawn
e-Sesje
----------------
ePu-239
eSesja Gucia (narazie bez nazwy konkretnej xD)
Arkona OnLine
N@ruto
Inne
----------------
Projekty Autorskie
Co dodać lub zmienić?
Grupa Omen Mortis
Nie zrzeszeni
Odpady z sesji.
Obszar wewnętrzny
----------------
Obszar ogólny
Gućlandja
Gry Komputerowe
----------------
eRepublik
Offtopic
----------------
Gry komputerowe/ Gry na konsole
Spam!
Targowisko
Kosz
ShoutBox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zippo
Wysłany: Pią 17:27, 01 Wrz 2006
Temat postu:
no wiesz gdzie mnie szukac. mam troche tego staffu zwiazanego z xmenami w blizszy lub dalszy sposob. przeczytanie wszystkiego zamie ci troche czasu. ale z pewnoscia bedzie tam wiele dobrego materialu.
Wilczur
Wysłany: Pią 11:45, 01 Wrz 2006
Temat postu:
Okej. Sam patrzyłem i jest tego trochę, ale skoro masz to już to nie będę ściągać... To ja jakoś na dniach się do Ciebie zgłoszę po to
Co do Volverina, nie da się ukryć, najlepsza postać ze wszystkich
Moja ulubiona
Zippo
Wysłany: Pią 0:48, 01 Wrz 2006
Temat postu:
na osloskopie masz tego po dziurki w nosie ja wiekszosc mam sciagniete jakbys chcial. jest o xmenach i nie tylko , rowniez o kolejnych dziejach niektorych z czlonkow (oczywiscie najwiecej o rosomaczku). jakby co wiesz gdzie mnie szukac
Wilczur
Wysłany: Czw 23:27, 31 Sie 2006
Temat postu:
Drogi Zippo, Volwerin zaczynał z kośćmi z adamentium w X-menach... Nie chcę dodawać czegoś bo potem wszyscy będą to chcieli a kto będzie miał będzie w jakiś sposób wyróżniony. Jeśli ktoś będzie miał szczęście i wylosuje tą "mutację" (wiem, to nie jest mutacja, ale tak to nazywam sobie) to dorobi się historyjkę do tego. Poza tym żeby być w szwadronie "Mutantów" będzie trzeba przejść szkolenia (akurat Wy - gracze je wygracie), więc ta osoba już z takimi przyszła. Nie psuj mi wizji
Dżołk oczywiście
Co do komiksów, jeśli ktos ma papierowe to z chęcią pożyczę. Kiedyś miałem tego mnóstwo, ale już nie mam. Jeszcze poszukam na osloskopie, ale wolałbym stary dobry papier w rękach
Pozdro
Zippo
Wysłany: Czw 10:24, 31 Sie 2006
Temat postu:
[to co ja powiedzialem na temat adamentowego szkieletu a na co odpowiedz jest wyzej] nie zebym sie czepial ale Adamentowy szkielet nie byl mutacja, tylko działaniem naukowców. a pazurki ktore mial "Rosomak" nie byly zwiazane z adamentium tylko wlasnie z jego mutacja. prawdziwa mutajca "Rosomaka" polegala na tym ze mial wysoki wspolczynnik regeneracji, oraz geny jakiegos zwiezaka dobry nos instynkt zwiezecy i pazury wychodzace z reki (ktore poczatkowo byly organiczne) dopiero po eksperymentach naukowych polegajacych na nasaczaniu kosci adamentium, powstal jego niezniszczalny szkiele i pazury (które tak samo jak kości poprostu nasaczyly sie tym metalem)
a teraz komentaz do komentaza:
no ale wlasnie oto chodzi ze adament w kosciach nie jest mutacja. jesli chcialbys mutacje "rosomaka" to to ci opisalem. a takie rzeczy jak esperymenty naukowe mogly by byc plusami niczym lepsze klasy w FR. ze na starcue jestes lepszy ale masz +1 do rozwoju. to oczywiscie propozycja
a tak wogole to polecal bym komiksy w nich jest najwiecej informacji o postaciach i nie tylko , o wiele wiecej niz w filmach czy nawet filmach animowanych
Wilczur
Wysłany: Czw 2:19, 31 Sie 2006
Temat postu:
Wybrałem nazwę mutanci... Nie z powodu ze sam ją wymyślłem, ale najbardziej mi podeszła do gustu... Ogólnie system będzie się najprawdopodobniej (99%) opierał na k6. Łatwo i dużo kości nie jest potrzebne. Oto lista mutacji, które na razie sobie przypomniałem i wypisałem. Jeśli jeszcze jakies zapamiętaliście, lub wymyśleliście, piszcie
)
1. Lot
2. Adamentiowy szkielet
3. Regeneracja
4. Pauzry
5. Tropiciel
6. Nadzwyczajna siła
7. Przejęcie mocy
8. Piękny umysł
9. Wybuchowe dłonie
10. Zwinność
11. Oczy ciemności
12. Laserowy wzrok
13. Kontrola urządzeń elektrycznych
14. Telepatia
15. Kontrola nad pogodą
16. Magnetyzm
17. Kontrola nad ogniem
18. Metalowa skóra
19. Metamorfoza
20. Odporność na trucizny
21. Odporność na choroby
22. Skrzydła
23. Szybkość
24. Teleportacja
25. Urok
Lot - Postać potrafi latać
Regeneracja - Postać potrafi regenerować rany
Adamentiowe kości - Szkielet postaci jest z adamentium (50% sznas na pazury)
Pazury - Postać ma adamentiowe pazury (tylko postacie z adametiowy szkielet)
Tropiciel - Postać może wywęszyć inną postać, śledzić po śladach
Nadzwyczajna siła - Postać posiada ogromną siłę
Przejęcie mocy - Postać potrafi chwilowo przejąć moc innego mutanta
Piękny umysł - Postać jest bardzo inteligentna i mądra
Wybuchowe dłonie - Postać dotykając przedmiot sprawia że ten wybucha po kilku sekundach
Zwinność - Postać jest nadzwyczaj zwinna
Oczy ciemności - Postać widzi w ciemności jak za dnia
Laserowy wzrok - postać ma w oczach laser
Kontrola urządzeń elektrycznych - Postać ma kontrolę nad urządzeniami elektrocznymi
Telepatia - Postać potrafi kontaktować się z innymi oraz wejść w umysł innej postaci
Kontrola nad pogodą - Postać potrafi kontrolować pogodę
Magnetyzm - Postać kontroluje rzeczy metalowe
Kontrola nad ogniem - Postać potrafi kontrolować ogień
Metalowa skóra - Postać może zmienić skórę w metal
Metamorfoza - Postać potrafi zmienić się w inną postać, którą zna lub widziała
Odporność na choroby - Postać jest odporna na choroby
Odporność na trucizny - Postać jest odporna na trucizny
Skrzydła - Postać posiada skrzydła
Szybkość - Postać potrafi biec z niewyobrażalną prędkością
Teleportacja - Postać potrafi się teleportować
Urok - Postać ma nieodparty urok osobisty
Aha, jeszcze jedno. Był taki koleś/kolesiówa (nie sprecyzowałem), której/którego skóra to był taki szlafrok
i jak go odsłaniała to leciała wiązka promieni, które ogłuszały... Kto wie o co chodzi ten wie. Teraz pytanko, jak to nazwać?
Co do adametiiowego szkieletu... Nie napisałem w jaki sposób "dostaliście" te mutacje. Jeśli ktoś wylosuje go, to wymyśli się historyjkę podobną do Volwerina.Poza tym to tylko mały zarys. I tak jeszcze będę musiał pozmieniać opisy, dopisac co daje itp.
+Cz@rny-
Wysłany: Wto 10:01, 29 Sie 2006
Temat postu:
Mam pomysł na tytuł, uważajcie:
"Ja, Mutant"
Prawda, że świetny - pozdro
Zippo
Wysłany: Pon 18:57, 28 Sie 2006
Temat postu:
no dobra. tytul tytulem ale sam tytul ci nic nie da. wpierw musi byc system, a jaki ma tytul to sie zobaczy pod koniec twozenia
Wilczur
Wysłany: Pon 14:19, 28 Sie 2006
Temat postu:
Wiem na czym polega "problem" mutantów.
Co to jest genotyp nie chciało mi się czytać... Mam wakację
Ale dziękuję za oświecenie... Poza tm ta nazwa mi się nie podoba... Nie wiem czemu, tak jakoś nee... Może ktoś inny też zapoda jkiś pomysł??? Jak na razie tylko +Cza@rny- i Zippo coś podali... A gdzie reszta?
Zippo
Wysłany: Pon 2:14, 28 Sie 2006
Temat postu:
Genotyp
jest to sparowany układ alleli (często myli się go z genomem, czyli składem genetycznym danego organizmu). Można go wyrazić symbolicznie za pomocą oznaczeń aa, AA lub Aa, gdzie aa i AA oznaczają homozygotę pod względem tego genu, a Aa oznacza heterozygotę.
Przykład: świnki morskie o genotypach BB i Bb są podobne fenotypowo, to znaczy obie mają czarną sierść. Po skrzyżowaniu świnki czarnej BB ze świnką brązową (homozygotą bb) otrzymuje się osobniki wyłącznie czarne (heterozygoty Bb). Jednakże po skrzyżowaniu heterozygotycznej świnki czarnej Bb z homozygotą recesywną bb otrzymuje się osobniki dwóch kolorów: czarne (Bb) i brązowe (bb).
Metoda krzyżowania z homozygotą recesywną jest najprostszą metodą badania genotypu. Jest to tak zwane krzyżowanie testowe, stosowane od dawna w hodowli zwierząt i roślin użytkowych.
no pamietaj ze mutanci to oni maja wlasnie genty pogmatfane. mutacje nie biara sie ze koles poprostu cos tam umie. to sa skazy genetyczne.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin