...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna
->
Matryca
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Regulamin
Sekretariat
Gry
----------------
Pu-239
D&D
7th Sea
Zew Cthulhu
Śródziemie
Wiedźmin
Warhammer (WFRP)
Warhammer 2 e.d.
Neuroshima
Frankenstein Faktoria
CyberPunk 2020
Arkona
Kroniki Mutantów
Naruto Chronicles
Matryca
Crystalicum
Droga Ku Chwale
Spellslinger (d20)
Magic: The Gathering
Kult
Systemy Bitewne
Gry On-line
Inne Gry
Hospiterror
Planszówki
Dragon Ball
Świat Mroku
Wolsung
Earthdawn
e-Sesje
----------------
ePu-239
eSesja Gucia (narazie bez nazwy konkretnej xD)
Arkona OnLine
N@ruto
Inne
----------------
Projekty Autorskie
Co dodać lub zmienić?
Grupa Omen Mortis
Nie zrzeszeni
Odpady z sesji.
Obszar wewnętrzny
----------------
Obszar ogólny
Gućlandja
Gry Komputerowe
----------------
eRepublik
Offtopic
----------------
Gry komputerowe/ Gry na konsole
Spam!
Targowisko
Kosz
ShoutBox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zippo
Wysłany: Czw 23:33, 19 Cze 2008
Temat postu:
Jest już nowa kraina, obok Wrzosowisk, lasu Roth, laus smoków, wyspy elfow , od dzis mozecie wiedzac pustynie Tris. Choc nie będzie łatwo, kilka stiuningowanych stworkow o wysokim SW, labirynt przejsc i mozliwosc umarcia z pragnienia (lepiej kupcie duzo wody bo jak wam zabraknie to smierc na miejscu) , to wszystko glowne zalety, no i dropy z stworkow moga byc ciekawe. Poki co nie ma jeszcze questow i za durzo NPCetow, ale to sie niebawem zmieni (koncepcja juz jest), poexpic mozna.
Przed wyruszeniem w droge przypominam o wodzie i namiocie bo trudno o miejsce do odpoczynku
Zippo
Wysłany: Śro 10:53, 04 Cze 2008
Temat postu:
obecna wersja matrycy to 0.81 co prawda tu już nie pisze ale w centrum Jugoth (przy ejściu do doków) znajduje się tablica z nowościami, zachęcam do lektóry)
Zippo
Wysłany: Nie 23:04, 13 Maj 2007
Temat postu:
jest to jedna z ostatnich wiekszych aktualizacji na jakis czas. poki co zajmę sie czyms innym. za jakis czas moze jeszcze wroce, bo co prawda mam pomysl na jedna grupe lokacji i quest, ale póki co zajmuje się co najwyżej poprawą błędów.
aktualna wersja: aktualna wersja: v.0.7
dodano
-kolejna część wrzosowisk juz ostatnia
-mini quest
zmieniono/poprawiono:
-moc bomby (teraz trzepie ze az milo)
-skrypt smierci
-skrypt zbieracza
Zippo
Wysłany: Nie 3:27, 13 Maj 2007
Temat postu:
Długo trzeba było czekać na kolejną aktualizacje ale myślę że warto.
aktualna wersja: aktualna wersja: v.0.69
Dodano:
-Kolejną część wrzosowisk
-Mini questa "woda" (znalezienie go nie jest proste wiec zachecam do poszukiwań)
-Dodano jeden sklep (miejsce nieznane)
poprawiono lub zmieniono:
-korytaz z mieszkaniami
-skrypt umierania
-dodano skrypt oczyszczania okolicy (wiec jeśli czegoś się nie podniesie może zniknąć)
-poprawiono quest z liczem
-zmniejszono szanse na dobry sprzet w kryptach (zniszczono kilka sarkofagow)
-poprawiono skrypt weryfikacji
-poprawiono kilka dobnych błędów
Zippo
Wysłany: Pon 0:04, 07 Maj 2007
Temat postu:
aktualna wersja: v.0.688
zminiono/poprawiono
-skrypt zwiazany z weryfikacja + skrypt smierci podczas weryfikacji
-otwozono sklep
Zippo
Wysłany: Nie 3:20, 06 Maj 2007
Temat postu:
aktualna wersja: v.0.685
Dodano:
-wieże na wrzosowiskach
-mini quest z zabiciem licza (quest bedzie restartowany razem z serwerem, sam licz jest nie najgorszy ale bez przesady)
poprawiono:
pare drobnych błędów
Zippo
Wysłany: Pią 1:13, 04 Maj 2007
Temat postu:
aktualna wersja: v0.68
Dodano:
-lokacje: Kojec (no już prościej się nie da, jesli tam bedziecie ginac to juz sie nie da nic zrobić)
-przedmiot: bomba do kupienia u morfeusza (polecam sprawdzic jak działa, efektownie sie aktywuje)
-weryfikacja postaci
zmieniono/poprawiono:
-było kilka fatalnych bledow w kryptach (ci co sie na tym wzbogacili straca swe fundusze)
-zamknieto sklep do odwołania.
-poprawiono namiot
-kilka drobnych błędów
Zippo
Wysłany: Czw 1:10, 03 Maj 2007
Temat postu:
aktualna wersja: v0.67
dodano
-nową lokację (miejsce do ekspienia dla bardziej doswiadczony, ale sprzetu sie tez conieco znajdzie)
zmieniono/poprawiono:
-masę błędów niektórych nawet krytycznych. jest ich zbyt durzo by je opisac. choc i tak nic nie widać bo to same skrypty
zwiększono też nagrodę za znalezienie tajnego pomieszczenia. podwojono. 10000sz i 2000exp
Zippo
Wysłany: Nie 0:03, 29 Kwi 2007
Temat postu:
co do strażników matrycy to oni chronią zawsze przed tym samym. zeby jakies zblakane potworki nie wchodzily do korytarzu.
aktualna wersja v.0.66
dodano:
-Bankier (można się zaporzyczać, jednak bedzie sie to odbijalo na expie)
zmieniono/poprawiono:
-dodano do pierscienia mozliwosc otwarcia drzwi do siedziby (za skromna oplata)
-zamknieto drzwi do sanktuarium, bo nie ma opiekuna
-poprawiono frakcje
-poprawiono atak na niektore stworki, teraz bedzie sie zmieniac reputacja, wiec uwazajcie co robicie zeby potem nie bylo ze nie mozecie jakiejs klasy wiziasc bo macie nie ten harakter)
Stan Wintasz
Wysłany: Sob 9:47, 28 Kwi 2007
Temat postu:
zippo jest ejszcz ebłąd, ponieważ kóry i krowa miały walczyć a niewalczą, te które ja robiłem sa we własnych, zwierzeta, inne
nie żebym był wścipski ale przed czym ma straznik chronić??
jak już to daj takiego samego jak u alfonsa.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin