...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna
->
Pu-239
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Regulamin
Sekretariat
Gry
----------------
Pu-239
D&D
7th Sea
Zew Cthulhu
Śródziemie
Wiedźmin
Warhammer (WFRP)
Warhammer 2 e.d.
Neuroshima
Frankenstein Faktoria
CyberPunk 2020
Arkona
Kroniki Mutantów
Naruto Chronicles
Matryca
Crystalicum
Droga Ku Chwale
Spellslinger (d20)
Magic: The Gathering
Kult
Systemy Bitewne
Gry On-line
Inne Gry
Hospiterror
Planszówki
Dragon Ball
Świat Mroku
Wolsung
Earthdawn
e-Sesje
----------------
ePu-239
eSesja Gucia (narazie bez nazwy konkretnej xD)
Arkona OnLine
N@ruto
Inne
----------------
Projekty Autorskie
Co dodać lub zmienić?
Grupa Omen Mortis
Nie zrzeszeni
Odpady z sesji.
Obszar wewnętrzny
----------------
Obszar ogólny
Gućlandja
Gry Komputerowe
----------------
eRepublik
Offtopic
----------------
Gry komputerowe/ Gry na konsole
Spam!
Targowisko
Kosz
ShoutBox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zippo
Wysłany: Pon 18:53, 07 Wrz 2009
Temat postu:
no i bedzie bosko ale z drugiej strony nie może być tak żę ma 100% powodzenia
Lusi
Wysłany: Pon 14:44, 07 Wrz 2009
Temat postu:
no i zapominacie że 10 w falku wyswieltlalo jako bosko
do czegos to chyba powinno dzialac:P i w PU
XaRgos
Wysłany: Śro 15:25, 02 Wrz 2009
Temat postu:
no tak zapomniałem o tym drobnym szczególe, że to człowiek jest podstawą porównania
to trzeba zmienic w takim razie i chyba to *9 to najlepsze wyjscie jak narazie, na pewno lepsze niz to co jest teraz
cholera dopiero teraz zauważyłem że piszę nie w tym dziale co trzeba.
zmienione
Zippo
Wysłany: Śro 15:11, 02 Wrz 2009
Temat postu:
cholera dopiero teraz zauważyłem że piszę nie w tym dziale co trzeba.
co do twojego pomysłu X to fakt że metoda % była by najlepsza bo wszystko było by tą samą kością. Ale jest małe ALE do przelicznika. jeśli zrobisz *15 to ludzie mają problem. Bo wzorcem są ludzie SM są bardziej przypakowani a ghule mniej, typowcy to ludzie. więc jeśli zrobi *15 to najsilniejszy z ludzi będzie miał 75% to troche mało. można by było zronić współczynnik *9. Najsilniejszy z ludzi miałby 90% czyli spro, ale SM najsilniejszy miałby ponad 100 czyli nie licząc ST zawsze by mu wychodziło, ale to chyba będzie najlepsze rozwiązanie
XaRgos
Wysłany: Śro 13:30, 02 Wrz 2009
Temat postu:
moze modyfikator % wprowadzic
np. Super Mutant o sile 12 chce cos podniesc
jego modyfikator jest równy cecha/2*15, czyli 6*15=90% - ma duze szanse, bo 90% na powodzenie, a zaledwie 10% ze mu sie nie uda
a Ghul o sile 8 ma mod. 60% szans na powodzenie
i to moglby byc przecietny test sily w tym przypadku; ale wraz ze zwiekszaniem sie (badz zmniejszaniem) stopnia trudnosci zmienial by sie ten mnoznik;
to doprowadzilo by do czegos takiego jak jest w Neuroshimie; podzial na testy i zmiany jakie za tym ida, z tym ze tu akurat wszystko w % by bylo i odbywaloby sie jak wszystkie rzuty testowe koscmi %
Zippo
Wysłany: Śro 13:17, 02 Wrz 2009
Temat postu:
myślałem też nad tym k6 ale w sumie można uprościć i wziąść k12 bez modyfikacji (bo to i tak dzielenie przez 2). no problem wtedy z skilami ponad 10 no i też myślałem o tym by były rózne kostki ALE. to by było podciąganie słabszych. Bo to że ghul ma max np 8 SI to jest tylko i wyłacznie jego wina a dając mu mniejszą kostkę dajemy mu taką sama szanse jak np SM który ma 12SI, nie bez powodu jest taka różnica. ghul jako że jest huderlawy może nieraz nie mieć szansy na przesunięcie czegoś, a dając mu mniejszą kość dajemy mu szanse.
a może zamiast ST zmniejszać modyfiktator będzie zwiększać kość. np typowy ST to kość k6 czyli mając 10SI mod 5 mamy jedną na sześć szanse że się nie uda, a jeśli dany test jest trudniejszy to wtedy wykonuje się test kością k8 czyli wtedy trzy usme na niepowodzenie. tylko czy to nie zbytnio zwiększa szanse na niepowiedzenie bo mając maksz 10 przy trochę trudniejszym rzucie czyli k8 mają trochę wiecej niż połowę czyli nie strasznie dużo
XaRgos
Wysłany: Śro 12:57, 02 Wrz 2009
Temat postu:
rzut k6 przy takim tescie
na k6 test jest prawie automatycznie udany, no ale jak masz stata 10, czyli mod. 5 no to bardzo duzo, czlowiek nie moze miec wiecej, czyli powinien miec bardzo duze szanse na powodzenie, badz w druga strone, bardzo mala szanse, ze mu sie nie uda
tak samo mozesz miec skilla na 120%, no ale jak wykulasz 100, czy tam czasami 95-100 to niepowodzenie jest mimo wysokiego skilla
nawet jesli jestes super pro to cos moze pojsc nie tak, no ale jest male prawdopodobienstwo, ze tak sie stanie, takze moim zdanie k6 pasuje przy takich testach
no ale tez akurat to jest w odniesieniu do czlowieka, inne rasy Super Mutanci, Ghule czy jeszcze tam co innego, ma niktore cechy nizsze, a niektore moze miec wyzsze, takze trzebaby bylo dla cechy maksymalnej zrobic odniesie przy tym rzucie
jak 8 - czyli max mod. 4; k3
jak 10 - czyli max mod. 5; k6
jak 12 - czyli max mod. 6; k8 (czy tam k7
)
takze trzeba by wybierac tak, by bylo wieksze prawdopodobienstwo na powodzenie, ale nie calkowite i maly procent na niepowodzenie; jakas tabelke zrobic czy cos
to chyba najprostrze rozwiazanie
Zippo
Wysłany: Śro 12:34, 02 Wrz 2009
Temat postu: Testy współczynników głównych
macie jakiś pomysł jak zrobić dobrą zasadę z testem współczynnika głównego (siłą itp). kiedyś było tak że robi się rzut k10 i wynik musiał być równy bądź mniejszy poziomowi współczynnika. Niestety jeśli ktoś miał 10 lub więcej to test automatycznie wychodził udany co nie jest dobrym rozwiązaniem. a teraz wprowadziłem modyfiktor obliczany z współczynnika głównego ale w ten sposób jak się ma 10 w współczynniku (czyli bardzo duzo) to ma się jedynie 50% na powodzenie. Jak to więc rozwiażać.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin