Autor |
Wiadomość |
Zippo |
Wysłany: Sob 18:45, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
nie no przeciez zabiliscie wiedźme a że na czitach to już inna sprawa
To co będziesz w następną sobotę?? |
|
|
Lusi |
Wysłany: Sob 10:22, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
Znaczy się chcesz powiedzieć, że zaczynamy nową przygodę bo te postacie nie przeżyły spotkania z wiedźmą . (Nie wspomnę też o 24hp o których jakoś zapomniałeś.) |
|
|
Zippo |
Wysłany: Pią 14:27, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
Przypomnienie paru zasad.
Flankowanie: daje +2 do ataku wręcz. Występuje gdy dwóch atakujących (sojuszników)jest na przeciwko siebie a między nimi jest atakowany. (czyli to co miało miejsce z wiedźmą nie dawało flankowania)
Atak okazjonalny: wiele rzeczy prowokuje taki atak, ale też wiele jest od niego wolne.
Prowokuje:
rzucenie czaru, urzycie zdolności czaropodobnej, wypicie mikstory, pomoc koledze, podniesienie czegos z ziemi, schowanie broni do pochwy, wyciągnięcie przedmiotu,
NIE powoduje
zmiana przeciwnika który jest w odleglosci 1,5m, urzycie zdolności nadnaturalnej, podniesienie się z ziemi, wyciągnięcie broni, otwarcie drzwi.
no i co mozna w czasie swojej tury. tura sklada się z dwuch częsci: ruch i atak. kolejnosc jest dowolna. w fazie ruchu mozna przejsc odcinek odpowiadający naszej szybkosci. Jako atak mozna wykonac pojedynczy atak. atak mozna zamienic na kolejny ruch, ale ruchu nie mozna zamienic na atak.
wielokrotny atak (dwiema brońmi lub z kilku bazowych atakow) jest akcja całorundową, czyli bez przemieszczania sie (poruszenie sie o 1,5m nie jest uwazane za poruszenie się)
co do czarow to roznie to wygląda, nieraz są cało rundowe (czyli bez ruchu), nieraz 1akcja czyli dozwolony jest rowniez ruch.
niektore akcje są odpowiednikami ruchu, czyli można je wykonać zamiast ruchy w czasie swojej tury, i ciągle wykonać 1 atak (lub czary 1akcjowe), do takich akcji należy np. podniesienie się z ziemi, przeladowanie lekkiej kuszy (przeładowanie ciężkiej kuszy zajmuje całą runde), wyjecie-schowanie broni lub przedmiotu |
|
|
Zippo |
Wysłany: Śro 21:11, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
powiedzmy ze dwie osoby na gracza |
|
|
Stan Wintasz |
Wysłany: Śro 14:17, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
ale mimo to ich liczba może być istotna i przydatna w trakcie sesji |
|
|
Zippo |
Wysłany: Śro 13:23, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
moze byc, to napisz to samo w tym nowym temacie co zrobilem. nie zapomnij o imionach i nazwiskach
edit:
Na temat NPC. W waszej podróży uczestniczyć wam bedzie pare NPC. Jeden z nich będzie przewodnikiem (bedzie tez nieco pomagal w walce lub podpowiadal), reszta związana będzie z obsluga obozu. Ich dokladna ilość i szczegolowe informacje sa nieistotne. To poprostu grupka osobnikow ktora opiekoje sie obozem rozbitym pod miejscowoscia w ktorej sie akurat znajdujecie. z obozu jako takiego nie mozna kozystac (nie liczac postoju w dziczy), znajdują się w nim konie i PG osob ktorych akurat nie ma na sesji. NPC oblsugujące obóz są kompletnie bezużyteczne dla graczy, nic nie wiedzą i w niczym nie mogą pomóc. |
|
|
Stan Wintasz |
Wysłany: Pon 18:23, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
No to ja mam wstępny pomysł. Chciał bym być kuzynem (synem siostry głowy rodu) który wyruszył z łowcami Goblinów, początkowo jako przewodnik po okolicznych jaskiniach, z czasem jednak staje sie jednym z nich, po jakimś czasie wraca do rodzinnego domu, z racji "nowego towarzystwa" niezbyt może się odnaleść o tylko czeka na kolejną przygodę.
Może być? |
|
|
Zippo |
Wysłany: Pon 18:09, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
No twoja twoja. Na pewno musisz wymyśleć nazwę. Jakiś członków rodziny (brat siostra) też sobie możesz wymyśleć. Głowa rodziny to już mój pomysł |
|
|
Stan Wintasz |
Wysłany: Pon 17:03, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
nie zwalaj na mnie!!
A mam pytanie jeszcze co do rodziny bo domyślam się że gnomi a to moja xD
mamy ją wymyślić, opisać? czy Ty to zrobisz? |
|
|
Zippo |
Wysłany: Pon 17:01, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
a wiec tak:
1. założenie ogólne jest takie ze są 3 (miało być 5 ale uznalem ze to za durzo) wpływowe rodziny. Chcieli by się nazywać szlachtą ale nie do konca było by to prawdą. Są w każdym razie bogaci i wpływowi. Gracze należą do jednej z tych rodzin, lub są jakoś z nimi związani (przyjaciel domu, zaufany współpracownik itp itd). rodziny te znają się bardzo dobrze, mają wspólne interesy i wspólne plany. utworzyły swego rodzaju malutką "organizacje". dalsze szczegoly w grze.
2. tak znacie się bardzo dobrze jako że dorastaliście razem (w miarę możliwości), a przynajmniej sporo czasu spędzaliście razem. Łączył was czas wolny, nauczyciele itp. Łączy was pewna więź, nie wszyscy muszą się lubić, można mieć jakieś niesnaski związanne z przeszłością (zazdrość o dziewczyne itp) ale stosunki te są na tyle dobre że bez problemu wyruszycie razem na przygodę. Dodatkowo połączeni jesteście ze sobą lojalnością wobec rodzin.
3. teoretycznie każdy będzie na miejscu, dwie z trzech rodzin już są utwożone (niziołcza i gnomska <dok>) wybierając bardziej egzotyczne rasy (drow, genassi itp) blokuje się sobie możliwość bycia członkiem rodziny, a pozostaje jedynie opcja przyjaciela rodziny itp. dodatkowo udziele małej premi graczowi wybierającemu rase krasnoludów (wcześniej o tym nie mówiłem bo nie wiedziałem gdzie będziecie startować. sam zresztą podsunełeś mi pomysł z Srebrnymi Marchiami więc to w sumie twoja wina nie moja ) |
|
|