Autor Wiadomość
Zippo
PostWysłany: Sob 11:24, 25 Lut 2012    Temat postu:

1. Obrażenia walki bez broni
Nawet bez broni każdy ma czym walczyć. Oto lista obrażeń walki bez broni.
Walka wręcz dla: Ludzi, Ghuli i Androidów
- uderzenie 3PA 1k2+Obrażenia wręcz (+1k2 co 5 poziomów)
- kopnięcie 4PA 1k4+Obrażenia wręcz (+1k4 co 5 poziomów)
- ogłuszenie 5PA 1k6+Obrażęnia wręcz, ofiara przez 1k4 rund ma karę -50% do wszystkich umiejętności, test PE z ST -35% neguje

Walka wręcz dla: Super mutantów
- uderzenie 3PA 1k6+Obrażenia wręcz (+1k6 co 5 poziomów)
- kopnięcie 4PA 1k8+Obrażenia wręcz (+1k8 co 5 poziomów)
-ogłuszenie 5PA 1k8+Obrażęnia wręcz, ofiara przez 1k4+1 rund ma karę -50% do wszystkich umiejętności, test PE z ST -40% neguje

Ataki dla szpona śmierci
- rozdzieranie 3PA 1k12+Obrażenia wręcz (+1k12 co 3 poziomy)
- miazga 5PA 1k20+Obrażenia wręcz (+1k20 co 3 poziomy)
- ogłuszenie 5PA 1k8+Obrażęnia wręcz, ofiara przez 1k4 rund ma karę -50% do wszystkich umiejętności, test PE z ST -45% neguje

Ataki dla psów
- Ugryzienie 4PA 1k6+Obrażenia wręcz (+1k6 co 3 poziomy)
- Taranowanie Yellow_Light_Colorz_PDT_09A 2k6+Obrażenia wręcz (+2k6 co 3 poziomy)

2. Techniki walki bronią i wręcz
Dzięki niektórym profitom poznajesz niezwykłe techniki Zwiększają one skuteczność walki wręcz i bronią, jednak są trudne do wykonania.

Wschodnie sztuki walki
Ogłuszający kop
Koszt: kopnięcie +1PA
ST walka wręcz: -15%:
Obrażenia: +0%, ogłuszenie na 1k4+1 rund (-50% do wszystkich umiejętności, test PE z ST -35% neguje)

Grad ciosów
Koszt: uderzenie +2PA
ST walka wręcz: -30%:
Obrażenia: +50%

Grad kopniaków
Koszt: kopnięcie +2PA
ST walka wręcz: -30%:
Obrażenia: +50%

Kopniak z półobrotu
Koszt: kopnięcie +3PA
ST walka wręcz: -50%:
Obrażenia: +100%

Uderzenie smoka
Koszt: uderzenie +5PA
ST walka wręcz: -100%:
Obrażenia: zabicie ofiary.
Uwagi: działa jedynie na organizmy żywe, nie uzbrojone w „Power Amor”

Mistrz broni białej
Ogłuszający cios
Koszt: atak +1PA
ST walka bronią: -10%:
Obrażenia: +0%, ogłuszenie na 1k6+2 rund (-50 do wszystkich umiejętności, test PE z ST -40% neguje)
Typ broni: obuch

Błyskawiczny atak
Koszt: atak +2PA
ST walka bronią: -30%:
Obrażenia: +50%
Typ broni: ostrze, obuch

Tornado ostrzy
Koszt: atak +2PA
ST walka bronią: -40%:
Obrażenia: +100%
Typ broni: ostrze

Atak tysiąca cięć
Koszt: atak +3PA
ST walka bronią: -50%:
Obrażenia: +150%
Typ broni: ostrze

Coup de grâce
Koszt: atak +4PA
ST walka bronią: -100%:
Obrażenia: zabicie ofiary.
Typ broni: ostrze, obuch
Uwagi: działa jedynie na organizmy żywe, nie uzbrojone w „Power Amor”
1. Obrażenia walki bez broni
Nawet bez broni każdy ma czym walczyć. Oto lista obrażeń walki bez broni.
Walka wręcz dla: Ludzi, Ghuli i Androidów
- uderzenie 3PA 1k2+Obrażenia wręcz (+1k2 co 5 poziomów)
- kopnięcie 4PA 1k4+Obrażenia wręcz (+1k4 co 5 poziomów)
- ogłuszenie 5PA 1k6+Obrażęnia wręcz, ofiara przez 1k4 rund ma karę -50% do wszystkich umiejętności, test PE z ST -35% neguje

Walka wręcz dla: Super mutantów
- uderzenie 3PA 1k6+Obrażenia wręcz (+1k6 co 5 poziomów)
- kopnięcie 4PA 1k8+Obrażenia wręcz (+1k8 co 5 poziomów)
-ogłuszenie 5PA 1k8+Obrażęnia wręcz, ofiara przez 1k4+1 rund ma karę -50% do wszystkich umiejętności, test PE z ST -40% neguje

Ataki dla szpona śmierci
- rozdzieranie 3PA 1k12+Obrażenia wręcz (+1k12 co 3 poziomy)
- miazga 5PA 1k20+Obrażenia wręcz (+1k20 co 3 poziomy)
- ogłuszenie 5PA 1k8+Obrażęnia wręcz, ofiara przez 1k4 rund ma karę -50% do wszystkich umiejętności, test PE z ST -45% neguje

Ataki dla psów
- Ugryzienie 4PA 1k6+Obrażenia wręcz (+1k6 co 3 poziomy)
- Taranowanie Yellow_Light_Colorz_PDT_09A 2k6+Obrażenia wręcz (+2k6 co 3 poziomy)

2. Techniki walki bronią i wręcz
Dzięki niektórym profitom poznajesz niezwykłe techniki Zwiększają one skuteczność walki wręcz i bronią, jednak są trudne do wykonania.

Wschodnie sztuki walki
Ogłuszający kop
Koszt: kopnięcie +1PA
ST walka wręcz: -15%:
Obrażenia: +0%, ogłuszenie na 1k4+1 rund (-50% do wszystkich umiejętności, test PE z ST -35% neguje)

Grad ciosów
Koszt: uderzenie +2PA
ST walka wręcz: -30%:
Obrażenia: +50%

Grad kopniaków
Koszt: kopnięcie +2PA
ST walka wręcz: -30%:
Obrażenia: +50%

Kopniak z półobrotu
Koszt: kopnięcie +3PA
ST walka wręcz: -50%:
Obrażenia: +100%

Uderzenie smoka
Koszt: uderzenie +5PA
ST walka wręcz: -100%:
Obrażenia: zabicie ofiary.
Uwagi: działa jedynie na organizmy żywe, nie uzbrojone w „Power Amor”

Mistrz broni białej
Ogłuszający cios
Koszt: atak +1PA
ST walka bronią: -10%:
Obrażenia: +0%, ogłuszenie na 1k6+2 rund (-50 do wszystkich umiejętności, test PE z ST -40% neguje)
Typ broni: obuch

Błyskawiczny atak
Koszt: atak +2PA
ST walka bronią: -30%:
Obrażenia: +50%
Typ broni: ostrze, obuch

Tornado ostrzy
Koszt: atak +2PA
ST walka bronią: -40%:
Obrażenia: +100%
Typ broni: ostrze

Atak tysiąca cięć
Koszt: atak +3PA
ST walka bronią: -50%:
Obrażenia: +150%
Typ broni: ostrze

Coup de grâce
Koszt: atak +4PA
ST walka bronią: -100%:
Obrażenia: zabicie ofiary.
Typ broni: ostrze, obuch
Uwagi: działa jedynie na organizmy żywe, nie uzbrojone w „Power Amor”
Zippo
PostWysłany: Wto 13:40, 31 Sty 2012    Temat postu:

Jeśli mają być kasyna to muszą być jedno ręcy bandyci a oto zasada urzywania:

Jednoręki Bandyta: Jest to automat do gier losowych. Powszechnie spotykany w kasynach, rzadko pojedynczy egzemplarz można znaleźć również w dużych barach. Automat przypomina niewielką szafę z trzema małymi ekranami. Po uruchomieniu urządzenia na każdym ekranie, w losowy sposób, pojawia się jeden z ośmiu symboli. Jeśli wszystkie są takie same gracz wygrywa.
Jedna gra kosztuje 1ZM.
Przed rozpoczęciem gry gracz wykonuje rzut na SZczęście z ST -44% (Postać z SZ 4 lub mniej osiąga automatyczne niepowodzenie). Jeśli rzut się udał gracz do gry używa dwóch kości k8, jeśli nie to trzech.
Następnie wykonuje się rzut odpowiednią ilością k8. Automat wypłaca wygraną jeśli wynik na każdej kości jest taki sam.
Wygrana: liczba oczek na jednej kości *100 ZM
Hazardzista: Dobry i wytrwały hazardzista może sobie nieco pomóc w grze. Po wykonaniu rzutów z kośćmi k8, może spróbować powtórzyć pojedynczy rzut. W tym celu wykonuje się test na Hazard z ST -5%. Jeśli rzut się udał, powtarza rzut wybraną kością k8, jeśli nie gra się kończy. Jeśli po udanej próbie Hazardu wynik rzutów k8 jest ciągle niezadawalający, można próbować dalej. Każda następna próba zwiększa ST o -5%.

Gracz1 (SZ: 8, Hazard: 80%), rozpoczyna grę w jednorękiego bandytę. Płaci 1ZM i wykonuje rzut na SZ z ST -44%. Na kości k% wypada mu 16, więc test SZ zakończył się sukcesem (SZ*9%-44% = 28%), dlatego do gry używa dwóch zamiast trzech kości k8. Na 2k8 wypada mu 3 i 6. Postanawia skorzystać z umiejętności Hazard by poprawić jeden z rzutów. Wykonuje test na Hazard z ST -5%, na k% wypada mu 70, co sprawia że test się powiódł. Powtarza rzut kości na której wcześniej wypadła 3, zostawiając drugą kostkę z 6 w spokoju. Tym razem wypada mu kolejna 6 dzięki czemu wygrywa grę. Automat wypłaca mu 600ZM (6*100ZM).
Gracz2 (SZ: 4, Hazard: 25%), chciał również spróbować szczęścia. Nie musi on wykonywać rzutu na SZ przed grą ponieważ ma za niski współczynnik by mieć jakąkolwiek szansę. Do gry używa 3k8. Jednak miał nieco szczęścia ponieważ wypadły mu 8, 2 i 8. Korzysta z umiejętności Hazard by powtórzyć rzut kości z wynikiem 2. Wykonuje test z ST -5%, na kości wypada 10, więc test jest udany (Hazard 25% + ST -5% = 20% >10). Wykonuje rzut k8, tym razem wypada 6, co w sumie daje 8,8,6. Wynik ciągle nie zadawala Gracza2 dlatego podejmuje kolejną próbę tym razem z ST -10%. Gdy na k% wypada 58, rzut na umiejętność Hazard kończy się niepowodzeniem, co kończy grę.


Zasady są zrozumiałe? jakieś uwagi?
Zippo
PostWysłany: Pon 13:23, 30 Sty 2012    Temat postu:

hazard jest troche opisany. pare przykladowych rodzajów gier (karty, kosci), oczywiscie zawsze mozna rozbudowa.

ale siec kasyn to bardzo dobry pomysł. jakieś propozycje nazwy?
XaRgos
PostWysłany: Pon 12:29, 30 Sty 2012    Temat postu:

może by dodać coś o kasynach i hazardzie?>
Zippo
PostWysłany: Pon 10:43, 30 Sty 2012    Temat postu:

Kolejny raz podejmuje temat wznowienia pracy nad podęrcznikiem.
Nie wiem jak długo będę miał na to chęci ale póki co mam taki plan wydawniczy.

Pracza, praca praca praca praca. Gdy już dodam wszystko co bym chciał. wtedy drukuje na zwykłym papierze. potem testowanie testowanie testowanie. naniesienie poprawek z testow ostatnie poprawki no i drukowanie wersji ostatecznej 2.0 na papierze firmowym. i definitywny koniec pracy nad podstawowym podręcznikiem.

Jeszce nie wiem skad wezme testerow i czas na testy ale jakos to moze bedzie.

No i tu ale do was.
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły sugestie, lub rozwiązania. Jestem otwarty na to wszystko, zeby podrecznik byl najlepszy jak sie da.
Zippo
PostWysłany: Pią 21:37, 08 Paź 2010    Temat postu:

trochę broni dodawałem żeby uzupełnić braki w niektórych typach, ale oczywiście z obrazeniami normalnymi jest najwiecej. czy zmusi do zmienienia broni? no chyba nie do konca, zwykle bronie beda tak samo skuteczne jak kiedys, wiec kupienie odpowiedniej broni nie bedzie jedynym rozwiazaniem. z pewnoscia zmusi do zastanowienia sie nad skombinowanie takiej broni.
Lusi
PostWysłany: Pią 15:18, 08 Paź 2010    Temat postu:

A RAID!? Razz Raid jest w aerozolu wiec to gaz Razz nie no pomysl jest dobry ale nie zebysmy mieli wiele broni do wyboru wiec bonusy typu 50 % sa troche spore bo nie zachecaja do zmiany broni/amunicji a wrecz zmuszaja.
Zippo
PostWysłany: Czw 22:15, 07 Paź 2010    Temat postu:

Pytanie do Lusiego co myślisz o tym by dodać przeciwnikom z Bestiariusza dodać Redukcje obrarzeń. Ale nie taką pełną jak ma każdy gracz a jedynie słabe i mocne punkty. Czyli np kazdemu stworkowi dodać dwie redukcje jedną na + druga na -. przykład Karaluch +50% na gaz (muchozol rządki) i -25% na Energię i -25% na prąd. urozmaici to gre moze zmusi do kombinowania "tą bronią tak, a tamtą lepiej nie". Podniesie to morze równiez znaczenie mniej popularnych broni.
Zippo
PostWysłany: Czw 8:33, 07 Paź 2010    Temat postu:

skrotowiec jakis to dobry pomysl ale BAR juz odpada bo jest zajety
XaRgos
PostWysłany: Śro 15:56, 06 Paź 2010    Temat postu:

The Pitt

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group