Autor Wiadomość
Momek
PostWysłany: Pon 21:11, 26 Cze 2006    Temat postu:

wolał być cos w stylu Systemu HAoS jaki panował podczas pierwszych gier w Wiohmena Yellow_Light_Colorz_PDT_01 xD
Zippo
PostWysłany: Pon 0:15, 26 Cze 2006    Temat postu:

no wlasnie. no i jak widzialem to dungener tak wlasnie troche ma. kazdy gracz ma mase faz swojej tury. i choc gra sie bez przerwy to troche to trwa. nie mowiac juz o tym ze troche trzeba tego wszystkiego zapamietac, kiedy co mozna a kiedy nie.
XaRgos
PostWysłany: Nie 23:44, 25 Cze 2006    Temat postu:

Zippo napisał:
To akurat nie musi sie ze soba wiazac, grac mozna i pynnie bez najmniejszej przerwy, a i tak tura jednego graccza bedzie twala (np) 10 minut. jesli naprzyklad tura jest zbyt rozbudowana, ma za duzo elementow to gra jest plynna ale wolna.


no tylko ze nie mozna byc egoista, bo przeceiz inni tez tam sa i rowniez chcieliby cos zrobic . . . a jakby tak kazdy mial cos robic 10 min przynajmniej to 4-5 gracz w kolejnosci moze byc zniechecony : S . . . > . > . . .
Zippo
PostWysłany: Nie 23:32, 25 Cze 2006    Temat postu:

XaRgos napisał:
Heh . . .
natomiast szybka gra po prostu ciagnie sie bez dluzszych przerw, co sprawia ze jest plynna i lepiej jednak sie gra . . .


To akurat nie musi sie ze soba wiazac, grac mozna i pynnie bez najmniejszej przerwy, a i tak tura jednego graccza bedzie twala (np) 10 minut. jesli naprzyklad tura jest zbyt rozbudowana, ma za duzo elementow to gra jest plynna ale wolna.
XaRgos
PostWysłany: Nie 23:17, 25 Cze 2006    Temat postu:

Heh . . .
jesli zasady sa zbyt skomplikowane to moga troche rozlozyc plynnosc gry, za duzo elementow moze po prostu zniszczyc wszystko . . . co prawda moze byc wiecej opcji, ale raczej trwa to zbyt dlugo . . .
natomiast szybka gra po prostu ciagnie sie bez dluzszych przerw, co sprawia ze jest plynna i lepiej jednak sie gra . . . lecz jednak po jakims czasie mniej zaawansowane zasady moga gre uczynic troche monotonna . . .
takze wszystkim nie dogodzisz : P . . . X D
Zippo
PostWysłany: Nie 23:13, 25 Cze 2006    Temat postu:

no mi osobiscie bardziej podoba sie prosta i szybka gra jak w wyprawie, niz skomplikowana z masa zasad jak dungener. moze gra jest naprawde dobra ale jak narazie troche do mnie nie trafila. inaczej niz wyprawa, gra mi sie spodobala. jednak obawiam sie ze moze sie szybko znudzic przy czestym graniu. bo w gruncie rzeczy tam sie prawie nic nie dzieje, jest troche zbyt prosta.
Momek
PostWysłany: Sob 23:31, 24 Cze 2006    Temat postu:

Hmmm
zalezy do jakiego odbiorcy ma Gra trafić
ale moim zdanie jest takie jeśli jest dobry balans między tyimi cechami Gry to jest Good :F
Zippo
PostWysłany: Sob 21:20, 24 Cze 2006    Temat postu: Szybkość i prostota czy długa gra??

jak uważacie jakiego typu gry są lepsze. z banalnie prostymi zasadami, co przeklada sie na pynność gry, a zarazem na jej dlugosc (rozgrywka trwa kilka minut). czy moze pożadne zasady rozszeżone o wiele możliwośći. przez co gra sie wydłuża (ale sama rozgrywka staje sie troche zbyt skomplikowana)

jakiego typu gre wy bardziej lubicie i przyklady takich gier

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group