Autor |
Wiadomość |
Młody |
Wysłany: Nie 0:51, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Projekt ci popre w 100% i z chęcią nawet pomoge. System ci zostawiam do woli ale pomysły na duchy, przedmioty, typy łączenia się z duchami ( chyba były 3 o ile pamiętam: Jedność. Kontrola, i Fuzja Ducja (to miał ten mały nigga) ) itp. to mam ich nieodparady
A jeszcze takie pytanie czasy będą podczas którego turnieju ??
I czy będzie Hao (Zik), czy poprostu bez wydarzeń z samego anime.
Jak będziesz potrzebował pomocy to wal do mnie bo z chęcią coś porobie
xD |
|
|
Zippo |
Wysłany: Czw 21:25, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
oto ogolne spojzenie na rodzaji szamanow zaczerpniete z pewnego źrudła. jest to oglny rzut okiem bede musial sie zastanowic jak kazdy z nich bedzie walczyl jakie duchy werbowal itp itd
* zwykły szaman – nie posiadają żadnych dodatkowych zdolności: wykorzystują umiejętności duchów poprzez jedność ducha albo jego kontrolę, właściwie każdy szaman musi znać te podstawowe rzeczy, aby był godny tego miana,
* doshi – szamani tradycji chińskiej używający ciał zmarłych jako medium do kontroli ducha – w ten sposób powstają bezwzględnie posłuszne i puste kyonshi, kontrolowane za pomocą specjalnych talizmanów,
* lalkarz – ich medium stanowią lalki: poprzez kontrolę ducha lalki same poruszają się i walczą – szaman kontroluje je zaś z bezpiecznej odległości (zachodzi poniekąd podobieństwo do doshi, jednak tam kontrolowane są duchy ludzi),
* cmentarny mag / nekromanta – kontroluje kości zmarłych (nie zaś ducha) poprzez ich animację, zużywając w ten sposób znikome ilości furyoku,
* różdżkarz – specjalizacją różdzkarza nie jest walka, lecz odnajdowanie konkretnych przedmiotów, osób, czy czegokolwiek, co pozostaje w ukryciu.
* duchowe medium – osobna grupa szamanów specjalizujących się w wywoływaniu i odsyłaniu duchów, są również w stanie pozbawić duchy ich mocy, zniewolić je lub nawet zniszczyć,
* pogromca duchów – są szamanami, którzy są w stanie zamknąć lub odesłać duchy do piekieł, są zwykle potężniejsi od itako.
|
|
|
Stan Wintasz |
Wysłany: Czw 20:34, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
z tego co wiem to są tam ruzne rodzaje szamanów, są tacy co sie modlą do jakiegoś sarkofagu , są tacy co mają duchy zomby i zwykli szamani tyle ich znam |
|
|
Zippo |
Wysłany: Czw 15:22, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
wy sie nie bujcie, sa klasy ogolnie wszystkie polegaja na kontakcie z duchami, glwonie tez beda poprostu rozne odmiany szamanow, ktore beda mialy plusy w jednym a minusy w durgim. w sumie gdzies cos takiego juz bylo. |
|
|
+Cz@rny- |
Wysłany: Czw 12:16, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Klasy, to jak już, ale jako pochodzenie danego szamana. Znaczy ten był złodziejem, ten bibliotekarzem, ten żył w rodzinie, gdzie szkolono szamanów itp. Klasa jako zajęcie jakie miał zanim postanowił lub też odkrył, że posiada umiejętności, aby zostać szamanem. Bynajmniej ja tak bym rozumiał klasy w tej grze, no chyba, że chodzi ci o klasy dla duchów? Wtedy, to inna sprawa - pozdro |
|
|
Wilczur |
Wysłany: Czw 11:44, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Klasy??? JA to bym dał jedną klasę - szaman... Z postaci to tylko ekwipunek, ilość życia, mocy czy coś takiego a reszta to duch... Jego siła, ataki, moce for-Joku (czy jakoś tak) itp. Co do duchów spoko, coś się wymyśli |
|
|
Zippo |
Wysłany: Czw 0:21, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
mam juz kilka glownych zalozeń. kilka niby klas, ale za bardzo jeszce nie wiem czym dokladnie będą się różnic. wszystko i tak chyba będzie zależało od duchów. no i tu prozba do wszystkich. najważniejsze w grze będą duchy, duża ilość duchów. pomyslcie nad tym. narazie tylko pomyslce a potem sie zrobi liste i jak sie beda zachowywać w każdej postaci. ale to potym jak napisze jakie sa formy, bo narazie musze je skonfrontować z tymi niby klasami. |
|
|
Wilczur |
Wysłany: Śro 23:49, 06 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Hehe... Kiedyś już miałem pomysł zrobić RPG-a z Króla Szamanów... Pamiętasz Guciu?? Ale jakoś się dotego nie zabrałem. Czekam z niecierpliwością... |
|
|
Zippo |
Wysłany: Śro 22:19, 06 Wrz 2006 Temat postu: |
|
to w prawdzie do konca nie bedzie d20, to bedzie dziwna mieszanka. bez poziomow, ani wykupywania umiejetnosci, przygody beda zwiekszaly umiejetnosci, w zaleznosci co sie bedzie robilo. (takie treningi itp. |
|
|
Stan Wintasz |
Wysłany: Śro 22:00, 06 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Pomysł fajny ale D20... lepiej coś innego wymyśłić... takie jest moje zdanie |
|
|