Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:18, 06 Wrz 2006 Temat postu: Mankin |
|
|
tak sobie myślałem ostatnio nad nowym projektem. ogolnie spodobal mi sie pomysl zawarty w anime Król Szamanów i myślałem o tym żeby przenieśc ten motyw jako grę RPG. trochę już mam ale to zaledwie zarys pojęć. mechanike chyba zastosuje d20 w uproszczonej formie. sam sytem będzie podobny do Guciowego Dragon Balla czyli krutko i zwięźle, a większość miejsca poświęcone będzie duchą. no coz troche martwie się tym że zaczynam kolejną rzecz nieskończywszy jednej. ale nieraz mam większą chęć do pisanie w jednym temacie nieraz w durugim. może coś z tego wyjdzie. a tak wogole co sadzicie o takiej grze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Stan Wintasz
MG
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:00, 06 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Pomysł fajny ale D20... lepiej coś innego wymyśłić... takie jest moje zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:19, 06 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
to w prawdzie do konca nie bedzie d20, to bedzie dziwna mieszanka. bez poziomow, ani wykupywania umiejetnosci, przygody beda zwiekszaly umiejetnosci, w zaleznosci co sie bedzie robilo. (takie treningi itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Śro 23:49, 06 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Hehe... Kiedyś już miałem pomysł zrobić RPG-a z Króla Szamanów... Pamiętasz Guciu?? Ale jakoś się dotego nie zabrałem. Czekam z niecierpliwością...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:21, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mam juz kilka glownych zalozeń. kilka niby klas, ale za bardzo jeszce nie wiem czym dokladnie będą się różnic. wszystko i tak chyba będzie zależało od duchów. no i tu prozba do wszystkich. najważniejsze w grze będą duchy, duża ilość duchów. pomyslcie nad tym. narazie tylko pomyslce a potem sie zrobi liste i jak sie beda zachowywać w każdej postaci. ale to potym jak napisze jakie sa formy, bo narazie musze je skonfrontować z tymi niby klasami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 11:44, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Klasy??? JA to bym dał jedną klasę - szaman... Z postaci to tylko ekwipunek, ilość życia, mocy czy coś takiego a reszta to duch... Jego siła, ataki, moce for-Joku (czy jakoś tak) itp. Co do duchów spoko, coś się wymyśli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
+Cz@rny-
[własna]
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tam Gdzie Kończy Się Śmierć, a Zaczyna Życie
|
Wysłany: Czw 12:16, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Klasy, to jak już, ale jako pochodzenie danego szamana. Znaczy ten był złodziejem, ten bibliotekarzem, ten żył w rodzinie, gdzie szkolono szamanów itp. Klasa jako zajęcie jakie miał zanim postanowił lub też odkrył, że posiada umiejętności, aby zostać szamanem. Bynajmniej ja tak bym rozumiał klasy w tej grze, no chyba, że chodzi ci o klasy dla duchów? Wtedy, to inna sprawa - pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:22, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
wy sie nie bujcie, sa klasy ogolnie wszystkie polegaja na kontakcie z duchami, glwonie tez beda poprostu rozne odmiany szamanow, ktore beda mialy plusy w jednym a minusy w durgim. w sumie gdzies cos takiego juz bylo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stan Wintasz
MG
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1455
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:34, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to są tam ruzne rodzaje szamanów, są tacy co sie modlą do jakiegoś sarkofagu , są tacy co mają duchy zomby i zwykli szamani tyle ich znam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:25, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
oto ogolne spojzenie na rodzaji szamanow zaczerpniete z pewnego źrudła. jest to oglny rzut okiem bede musial sie zastanowic jak kazdy z nich bedzie walczyl jakie duchy werbowal itp itd
* zwykły szaman – nie posiadają żadnych dodatkowych zdolności: wykorzystują umiejętności duchów poprzez jedność ducha albo jego kontrolę, właściwie każdy szaman musi znać te podstawowe rzeczy, aby był godny tego miana,
* doshi – szamani tradycji chińskiej używający ciał zmarłych jako medium do kontroli ducha – w ten sposób powstają bezwzględnie posłuszne i puste kyonshi, kontrolowane za pomocą specjalnych talizmanów,
* lalkarz – ich medium stanowią lalki: poprzez kontrolę ducha lalki same poruszają się i walczą – szaman kontroluje je zaś z bezpiecznej odległości (zachodzi poniekąd podobieństwo do doshi, jednak tam kontrolowane są duchy ludzi),
* cmentarny mag / nekromanta – kontroluje kości zmarłych (nie zaś ducha) poprzez ich animację, zużywając w ten sposób znikome ilości furyoku,
* różdżkarz – specjalizacją różdzkarza nie jest walka, lecz odnajdowanie konkretnych przedmiotów, osób, czy czegokolwiek, co pozostaje w ukryciu.
* duchowe medium – osobna grupa szamanów specjalizujących się w wywoływaniu i odsyłaniu duchów, są również w stanie pozbawić duchy ich mocy, zniewolić je lub nawet zniszczyć,
* pogromca duchów – są szamanami, którzy są w stanie zamknąć lub odesłać duchy do piekieł, są zwykle potężniejsi od itako.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|