|
...::: Omen Mortis :::... Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilczur
Wilq
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pią 16:43, 31 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Oooo... I nowa profesja - x. Ryzyk... + do blefu ale minusy do broni energetycznej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:59, 31 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
wyciag z podrecznika (na temat Mocherowych Beretów)
opis świata
- Administracja miejska
- Wioski - [...] Najważniejszymi osobami w wiosce są: [...] i Kapłan (Druga nie oficjalna władza, obok sołtysa). [...] Najważniejsze miejsca w wiosce to: [...] Kościół z cmentarzem, [...]
-Organizacje i Religie
- Nowe Religie: Nowe chrześcijaństwo- Religia nawiązująca do chrześcijaństwa znanego w 2005r (a powstałego w roku 0) a dokładnie jest jego odłamem. Kościoły tej religii można spotkać niemal w każdym miejscu „pustkowi”. Głównie w ubogich wsiach. Mówi ona o tym że jest jeden Bóg, który dopuścił do wojny żeby ukarać ludzkość za 2000 lat grzechu i rozpusty. Kara miała się dokonać za pomocą bomby atomowej (zwanej przez niektórych "Bronią Gniewu Bożego"). Ludzie wieżą że teraz ziemia została oczyszczona (wojna miała taki sam cel jak potop w starym testamencie [Jedną z najważniejszych ksiąg Chrześcijaństwa]). Wyznawcy czerpią natchnienie i wiarę z księgi zwanej "pismem świętym" oraz od duchowych których nazywają pastorami. A modlą się do krzyża z ukrzyżowanym Jezusem [założycielem tej wiary, żyjącym około 2200 lat wcześniej]. Kapłani (Pastorzy) Mieszkają w kościołach lub w ich pobliżach, przeważnie przypada jeden pastor na wioskę. Wyznawcy tej religii są gościnni gdyż nie chcą znowu zezłościć ich Boga, myślą że robiąc dobre uczynki, a głównie pomagając bliźnim zdobywają jego względy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 4:27, 02 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ciąg dalszy nowych organizacji ktore od tej chwili obowiązują w świecie gry
-Ogary Piekieł - Samozwańcza grupa pilnująca porządku i pokoju. Rozróżnia się dwa typy Ogarów Piekieł. Pierwszymi są Maruderzy, są to jedno osobowe oddziały podróżujące po całym świecie od miasta do miasta. Zadaniem Maruderów jest utrzymywanie porządku na szlakach, rozwiązywanie problemów w wioskach gdzie nie ma sędziów, oraz kontrolowanie prac sędziów. Maruderzy mają uprawnienia sędziów i katów. Drugim typem Ogarów Piekieł są Oddziały Prewencji. Są to oddziały od kilku do kilkunastu Ogarów Piekieł. Oddziały Prewencji są wysyłane jedynie z polecenia Central Ogarów Piekieł, mieszczących się każdych większych miastach, na specjalne zadania. Oddziały Prewencji najczęściej wysyłane są do rozbrajania większych zamieszek, odbijanie obiektów okupowanych przez bandytów, oraz pacyfikacji grup bandytów. Najczęściej Oddziały Prewencji wysyłane są do wsparcia Maruderów, jednak zdarza się że władze miejskie wzywają Oddziały do pomocy. Ze względu na bezstronność i sprawiedliwe wyroki Ogary Piekieł uważane są przez większości świata za "prawo".
Znaki rozpoznawcze: Ogary piekieł zawsze ubrani są na czarno z czerwonymi akcentami. Ich symbolem jest głowa ogara w aureoli płomieni.
- Srebrna Tarcza - najbardziej znana firma ochroniarska na całym świecie. Posiada swoje siedziby prawie w każdym mieście. Zajmuje się ochroną ludzi i obiektów. Srebrna Tarcza zatrudnia tylko najlepszych z najlepszych co sprawia ze ma dużą renomę.
Znaki rozpoznawcze: symbolem organizacji jest mała zielona oznaka (2x2cm) w kształcie tarczy z wpisanym żółtym trójkątem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:33, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Uwaga uwaga, w koncu postanowilem wydac koncowa wersje podrecznika
paperteria sie szykuje, a takze ostatnie wplisy (choć te wpisy beda jeszcze spore)
dla chetnych ktozy chca jeszcze cosnieco dodac od siebie informuje ze nastepne dzialy sa do uzupelnienia
uzupelnieni historii
uzupelnienie opisow wszystkich broni i eaipu
konkurs na logo
przekonwertowanie i wstawienie grafiki
no i to co nigdy się nie skończy uzupelnienie eqipu
chetnych prosze o kontakt
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zippo dnia Nie 21:31, 18 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:49, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
do podręcznika zostały dodane języki obce. wszystkie jezyki uzedowe na swieceie wraz z panstwami gdzie sa uzywane (pomijajac wiekszosc panstw afrykanskich ktorych juz nie ma ) oraz spis panstw i jakie sa w nich jezyki.
co do ilosci znanychjezykow to zalezy ona od IN i sprawa ma sie mniejwiecej tak
IN 1-2 nieumiejetnosc pisowni oraz poprawnego wyslawiania sie
IN 3-4 nieumiejetnosc pisowni
IN 5-6 jeden jezyk (ojczysty)
IN 7-8 dwa jezyki (w tym ojczysty)
IN 9-10 trzy jezyki (w tym ojczysty)
IN 11-12 cztery jezyki (brak oczystego bo takie sttaty moga miec tylko androidy a one nie maja ojczyzny jako takiej)
dodatkowo dałem trzy nowe profity, jedna nową cechę, dwa stare profity zmieniły swoje wymagania (niestety podwyzszyly sie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:42, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
obecnie podrecznik jest w wersji beta v.0.2.7.4
trochę zmieniło się w perkach bo w nich się bawiłem cały czas
dodatkowo jest już cała grafika, niestety trzeba przepuscic wiekszosc grafiki przez jakis program graficzny, no i dodac do podreczniku. to jeszcze potrwa.
narazie gra jest zawieszona, ze wzgledu na zmiane w podreczniku. i tak bedzie do momentu wydania pierwszej edycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:36, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
dla przykładu przerobiłem i wstawiłem jedna patrię grafiki. i odrazu wydrukowalem na odpowiednim papierze. mówiąc inaczej mam juz jedną kartkę, taką jak bedzie to wszystko wyglądało w ostatatecznej fazie. no i musze przyznać że wygląda to dosyć dobrze, robi klimat.
problem jednak jest z papierem. mam zaledwie 20 kartek a potrzebuje 6 razy tyle jesli nie wiecej. wiec moze ktos by mi w tym pomogl. robienie takich kartek troche zajmuje czasu i pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 2:42, 28 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
- Nowe Religie: Kult Bestii – Sekta zrzeszająca ludzi wokół fanatycznego przywódcy zwanego „Bestią”. Religia opiera się na wierzeniach chrześcijańskich sprzed Wielkiej wojny, związanych z nadejściem antychrysta. Znakiem rozpoznawczym wyznawców jest tatuaż w postaci trzech szóstek na prawej ręce lub na czole. Istnieją całe miasta i wioski wyznawców Bestii. Kto nie ma znamienia, nie może kupić ni sprzedać nic wśród wyznawców. Członkowie kultu są ślepo posłuszni kapłanom, którzy przekazują wole Bestii (choć tak naprawdę nie wiadomo czy przywódca całej sekty istnieje, czy sami kapłani władają całym kultem), wykonują bez zawahania każde polecenia. Wyznawcy na rozkaz kapłana zabijają niewiernych, lub nawet popełniają masowe samobójstwa. Sekta bardo chętnie przyjmuje nowych wyznawców. Jednak nie posłuszeństwo wobec kapłanów jest karane śmiercią. Wobec ludzi spoza kultu, jego wyznawcy odnoszą się z niechęcią, rzadko w ogóle się odzywają. Wyznawcy oczekują, błogosławieństwa Bestii w postaci doczesnych dóbr. (Kult czysto materialistyczny)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:13, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no ludziska ostatni czas by dodac cos od siebie. cos od siebie do histori ludzkosci. trzeba by bylo dopisac historie kilku kontynentow
Ameryka północna
Azja
Australia i Oceania
Co do rosji, Australi i troche chin to mam pomysl ale jesli ktos wymysli cos lepszego to zastosuje. oczywiscie stawiamy na orginalonść .
Oto moja wersja dziejów Australi [bez lokalizacji w czasie]
Australia przewidując konsekwencje płynące z wyczerpywania się zapasów ropy, postanowiła przenieś całą gospodarkę i przemysł na źródła energii powtarzalnej. Rozpoczyna się kampania Słoneczny Świt
Słoneczny Świt dobiega końca, na terenie całej Australii powstaje setki elektrowni słonecznych i tysiące wiatrowych. Cała Australia przechodzi na odnawialne źródła energii. Z Słonecznego Świtu wynikają dwie korzyści, po pierwsze Australie ominie kryzys paliwowy, po drugie zanieczyszczenie środowiska Australii spadło do zera, a same środowisko zaczyna się odradzać.
Rząd Australii zdając sobie sprawę z zagrożenia płynącego z faktu iż niektóre państwa mogą chcieć zaatakować ich kontynent by zagarnąć nieskazitelnie czyste naturalne środowisko rozpoczyna kolejny wielki projekt („Forteca”). Miliony dolarów zostają wydane na zbudowanie ogromnego muru obronnego wokół całej linii brzegowej kontynentu.
Projekt „Forteca” zostaje zakończony. Dzięki ogromnemu murowi i sieci obronnej (głownie przeciwlotniczej) cały kontynent staje się dosłowną fortecą. Kilka prób sforsowania fortecy przez bandy z Azji, kończą się niepowodzeniem. Ludność Australii czując się bezpiecznie, żyje w swojej fortecy w pokoju i spokoju. Dalsze problemy i konflikty całego świata nie dotyczą już Australi.
Społeczeństwo rozwija się w odpowiedni sposób, choć technika jako taka zostaje zatrzymana na stałym poziomie, w pełni zaspokajającym potrzeby ludności.
Wielka wojna nie przynosi żadnych zmian dla Australii, Cały kontynent jest poza konfliktem. Negatywne skutki wojny w żaden sposób nie działają na ludność ani środowisko „Fortecy”
Kolejne lata po Wielkiej wojnie nie przynoszą żadnych zmian. Wszystko wygląda tak jak przedtem, tak jakby wojny w ogóle nie było, i rzeczywiście dla Australii wojna się nie rozpoczęła Społeczeństwo nadal się rozwija, a technika pozostaje na tym samym poziomie co dawniej.
niestety kolejny raz mi wyszło że się kontynent odizolował od reszty świata. jak ktoś ma jakiś inny pomysł niech niapisze chetnie bym to zmienił, ale ja nie mam jakoś pomysłów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Momek
Administrator
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:41, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ja proponowął bym coś takirgo ....
ludnośc uciekłą z jakiegoś kontynentu do innych "krajów" ale nie zapomniałą o swoich korzeniach i nadal dzaiała język jak i mowa w tych lidziach przejkazywana jest z pokolenia na pokolwnie nie oficjalnie - w szkoołach nie uczą tego języka juiz inne społeczeństwa zapomniały o tym ze kiedyś cos takiego było a kontynent stał sie polem jednym wielkim polem z wydmami i górami ale nie ma na nim oznak cywilizowanego zycia (bo ludzie sprzedali innym narodom - słuzą dla nich pracują dla nich ) ale w ich pamięci jest nadal ich "utracona" ojczyzsta ziemia nie mają po co wracacc bo musieli by zaczynać wszystko od noiwa.
Ich mentalność jest całkowicie inna od przecietnego obywatela - są bardzo dwulicowi i ich nacja jest wielką tajemną organizacją która działa nie formalnie i zadne z nie wtajemniczinych ludzi nie wie o jej istnieniu - by do niej sie przyłłączyć trzebasie poprosty urodzić w niej nie przyjmóją w swoje szeregi ludzi nie połączonych więzami krwii
OK. to są moje wypociny xD wykorzystaj to urarw to i jakos ogarnij
Bless
-pisze z biura- jak bede w domu po edytuje i poprawie ,,, ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|