|
...::: Omen Mortis :::... Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:53, 25 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
za 10 mogę ci sprzedać wersje 1.20 (z dodanym już uzupełnieniem) kartkową. Cena ta wynika kosztów wydrukowania. Książka ma już ponad 200 stron. AAA wersja 1.20 nie zawiera indeksu. Jedyną wersją z indeksem jest 1.0 a wtedy potrzebne jest uzupełnienie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zippo dnia Pią 23:44, 25 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:57, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
czas na chwalenie się.
wciąż trwają prace nad dodatkiem do pu (choć końca jeszcze nie widać)
ale zarazem postal kolejny egzemplaż podstawowej wersji. na specjalne zamówienie X powstała wersja 1.22. Jest to jedyny egzemplaż tej wersji a zarazem drugi egzemplaż pierwszej edycy (v. 1.x)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:03, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
z nudów w przerwie w pisaniu dodatku do podrecznika powstała taka mała naowa "zasada"
Losowa nagroda.
Dla ułatwienia wyboru "nagrody" znalezionej w "skrzyniach" lub przy zwłokach, można zastosować kostkę "nagród" (K6: 1-pusto, 2-pożywienie, 3-broń biała, 4-pieniądze, 5-przedmiot, 6-broń palna). W przypadku zwłok, wylosowana "nagroda" może zastępować ekwipunek z dresariusza lub być do niego dodatkiem.
1- pusto
2- 1k10 posiłków
3- losowa bron biała.
4- 3k20 wybranych losowo pieniędzy
5- losowo wybrany przedmiot (nie bron), amunicja, lub pancerz.
6- losowo wybrana bron palna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:39, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Kompanie Kupieckie.
Na terenie Polski występuje kilka kompanii handlowych. Niektóre mają zasięg ogólno polski, a niektóre zaledwie regionalny. Jedne specjalizują się w handlu konkretnymi rodzajami towarów, inne handlują wszystkim. Kompanie używają karawan do przewozu i handlu swoimi towarami. Kompanie handlowe w mieście macierzystym posiadają swoją główną siedzibę, a prawie w każdym innym mieście na swoim terenie mniejszą lub większą placówkę. Wszystkie siedziby i placówki pełnią funkcje magazynów i sklepów w których można kupować towary. Bez względu na to czy kampania specjalizuje się w sprzedaży konkretnego rodzajów przedmiotów, czy sprzedaje różne towary, to wszystkie kompanie akceptują handel wymienny. Przyjmując za swoje towary dosłownie wszystko co jest wartościowe, a sprzedając to potem hurtowo innym kompanią o ile nie jest to w ich własnym asortymencie. Karawany przewożą towary między siedzibami, gdzie są sprzedawane, często handlując po drodze w miejscach gdzie nie ma placówek. Karawany podróżują wyznaczonymi szlakami w regularny sposób, co sprawia że są łakomym kąskiem dla bandytów. Z tego powodu muszą być dobrze chronione. Wielkość karawany zależy od kompani handlowej, bogatsze kompanie używają pojazdów mechanicznych, mniejsze wozów ciągniętych przez brahimy lub konie. Karawany składają się najczęściej od kilku do kilkunastu wozów lub samochodów, kilku handlarzy, oraz od kilku do kilkudziesięciu ochroniarzy.
Bez względu na Kompanie Handlową w karawanach można łatwo się zatrudnić na jedno z trzech „stanowisk”; kierowcę, handlarza lub ochroniarza. Duży staż i zaufanie kompani wiąże się z awansem na dowódcę straży karawany, lub kierownika karawany, a co za tym idzie większym wynagrodzeniem.
a) Wodnik
Kompania Kupiecka zajmująca się handlem wodą w północnej części polski. Każde miasto musi mieć wodę, przez co Wodnik wyśmienicie prosperuje. Wodnik jest dużą i bogatą kompanią. Cała woda którą rozwozi Wodnik pochodzi z miasta macierzystego, prosto z Bałtyku. Woda jest odsalana w procesie odwróconej osmozy, oraz oczyszczana. Daje to nieskończone zapasy wody, jednak ogranicza zasięg dostaw.
Miasto macierzyste: Gdańsk
Zasięg: północna cześć polski.
Rodzaj karawan: 90% zmechanizowane (cysterny), 5% nie zmechanizowane (beczkowozy), 5% inne.
Kompanie konkurencyjne: KHW
Kompanie zaprzyjaźnione: Stonka, Żaba, Ziz
b) Kompania Handlarzy Wodą
KHW jest konkurencyjną kompanią dla Wodnika. Kompania ta dostarcza wodę do miast i miasteczek w południowej części polski. Jest to również bogata i duża kampanie i jedynie w centralnej części polski musi walczyć o klientów, na południu jest bezkonkurencyjna. Kompania Handlarzy Wodą pozyskuje wodę z podziemnych źródeł, taka woda nie jest zanieczyszczona, co eliminuje oczyszczanie. W przeciwieństwie do Wodnika KHW korzysta z wielu źródeł, co eliminuje drogi transport i poszerza zasięg kompani, z drugiej strony ogranicza ilość surowca. Położenia studni i rozlewni są nieznane i dobrze strzeżoną tajemnicą.
Miasto macierzyste: Rzeszów
Zasięg: południowa cześć polski.
Rodzaj karawan: 70% nie zmechanizowane (beczkowozy), 25% zmechanizowane (cysterny), 5% inne.
Kompanie konkurencyjne: Wodnik
Kompanie zaprzyjaźnione: Stonka, Żaba, Ziz
c) Stonka
Kompania Kupiecka zajmująca się sprzedażą artykułów codziennego użytku. Środki czystości, pożywienie, proste medykamenty, wyposażenia wnętrz oraz wiele wiele innych produktów. Stonka jest kompanią średniej wielkości. Ich karawany opierają się zarówno na pojazdach mechanicznych jak i tańszych wozach. W południowej części polski rywalizuje z ….. Towary swe uzyskuje głównie z handlu wymiennego z innymi kompaniami, zaledwie w niewielkim stopniu wytwarza własne produkty. Kompania Stonka ma swoje korzenie jeszcze w przedwojennej Polsce.
Miasto macierzyste: Szczecin
Zasięg: zachodnia cześć polski.
Rodzaj karawan: 80% zmechanizowane, 20% nie zmechanizowane
Kompanie konkurencyjne: Żaba, Ziz
Kompanie zaprzyjaźnione: Wodnik, FarmUnit, KHW
d) Żaba
Sporych rozmiarów kompania handlowa zajmująca się handlem głównie wymiennym prawie każdym z możliwych produktów. Od żywności po chemie a nawet broń. Ta kompania handlowa opanowała głównie wschód polski. Na północnym wschodzie konkuruje z Ziz’em a w centralnej części z swoim największym konkurentem Stonką. Spora konkurencja, głównie z Zizem, spowodowała że Żaba nie jest aż tak bogata kompania jak jej największy rywal. Żaba jest nastawiona bardziej na produkcje i sprzedaż niż na handel wymienny z innymi kompaniami. Żaba podobnie jak Stonka i Ziz wywodzi się z sieci handlowych jeszcze przedwojennych.
Miasto macierzyste: Kielce
Zasięg: wschodnia cześć polski.
Rodzaj karawan: 50% zmechanizowane, 50% nie zmechanizowane
Kompanie konkurencyjne: Stonka, Ziz
Kompanie zaprzyjaźnione: Wodnik, FarmUnit, KHW
e) Ziz
Niewielka kompania handlowa, zajmująca się handlem produktami użytku codziennego. Jej rozwój jest mocno hamowany przez sporą konkurencje z kompanią Żaba. Kapitał kompani jest nie wielki jednak pewny. Ziz posiada bardzo mało własnych inwestycji, większość produktów pozyskuje z handlu wymiennego. Ziz podobnie jak konkurenci wywodzi się jeszcze z okresu przedwojennego.
Miasto macierzyste: Ełk
Zasięg: północno-wschodnia cześć polski.
Rodzaj karawan: 100% nie zmechanizowane
Kompanie konkurencyjne: Stonka, Żaba
Kompanie zaprzyjaźnione: Wodnik, FarmUnit, KHW
f) FarmUnit
Duża Kampania kupiecka, zajmująca się produkcja i handlem produktami żywnościowymi, zarówno pochodzenia zwierzęcego jak i roślinnego. FarmUnit, posiada swoje placówki w całej Polsce. Kompania ta nastawiona jest głownie na handel z innymi kompaniami, choć prowadzi też sprzedaż detaliczną. FarmUnit pozyskuje produkty z setek farm i hodowli rozsianych po całej Polsce. Jest jedyną kompanią zajmująca się produkcją żywności przez co ma ogromny rynek zbytu.
Miasto macierzyste: Piła
Zasięg: cała polska
Rodzaj karawan: 60% zmechanizowane (chłodnie), 40% nie zmechanizowane
Kompanie konkurencyjne: brak
Kompanie zaprzyjaźnione: Stonka, Żaba, Ziz.
g) Zbrojownia Ahmeda
Duża i bogata kompania handlowa zajmująca się sprzedażą broni i uzbrojenia. W swoim asortymencie mają wszystko co strzela, wybucha i zabija. Broń jest najważniejszą rzeczą w post-nuklearnym świecie przez co handel nią to lukratywny interes, dzięki czemu ZA jest najbogatszą kompania handlowa w Polsce. Zbrojownia Ahmeda zajmuje się też produkcją i modyfikacją broni. Fabryki kompani są dobrze chronione, a ich położenie ściśle tajne. Prowadzi handel wymienny z innymi kompaniami. Zbrojownia Ahmeda jest jedyną kompanią używająca kolej w swoich karawanach.
Miasto macierzyste: Wrocław
Zasięg: cała polska
Rodzaj karawan: 80% zmechanizowanych, 20% kolej.
Kompanie konkurencyjne: brak
Kompanie zaprzyjaźnione: Stonka, Żaba, Ziz, Zbrojownia Ahmeda
h) Fluoksetyna (potocznie Prozac)
Nazwa Kompani pochodzi z czasów przed wielką wojną, jednak z powodu trudnej nazwy, kompania często nazywana jest Prozac. Spora kompania handlowa, zajmująca się produkcją i sprzedażą medykamentów. Kompania posiada wiele fabryk chemicznych rozsianych w na terenie całej polski. Położenie fabryk jest tajne. Jako że narkotyki nie są już wyjęte spod prawa, Fluoksetyna jawnie je sprzedaje. Chemiczne używki dostarczają największe dochody kompani. Karawany kompani są dobrze strzeżone i wraz z swoimi „lekami” trafiają do każdej mieścinie w Polsce. Prozac nastawiony jest na handel detaliczny, wymiana z innymi kompaniami zdarza się tylko w przypadku wymiany „dóbr”, pozyskanych z sprzedaży medykamentów.
Miasto macierzyste: Łódź
Zasięg: cała polska
Rodzaj karawan: 100% zmechanizowanych
Kompanie konkurencyjne: brak
Kompanie zaprzyjaźnione: Zbrojownia Ahmeda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Momek
Administrator
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:48, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawe.
A myślałeś by zrobićdo świata swego rodzaju nakłądki zmniejszające dostępność produktów wszelakiego rodzaju. Lub zasięg.
Chodzi mi o alternatywne podejście do tego co sie stało, np. woda bardziej wyparowała lub słońce słabiej świeci a może nawet zmniejszać ilość ocalałych ludzi przez co trudniej znaleść innego ludka na bezdrożach? mogło by to czasem dodać pikanterii grze ;P
nie chodzi mi tu o takąskrajność jak w Filmie "Jestem legendą" ale i taka mogłą by być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:58, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
pomysł jest nawet niezły. Choć chwilowo brak mi czasu na nowe pomysły. Więc jakbyś ty miał czas to możesz trochę na ten temat napisać. jakie alternatywne rzeczywistości, co jest w nich charakterystycznego, jak powstały i jak się bedzie w nich grało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:56, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ostatnio myślałem na temat wirusa FEV jaki istnieje w Pu. Wirus pochodzi oczywiście z pierwowzoru, ale w samym podręczniku jest opisany szczątkowo i bez dokładnego zastosowania. Wpadłem więc na pomysł by go całkowicie wy%^$%^$ć z podręcznika. Po pierwsze nie jest dopracowany a jego dokładne dopracowanie zajmowało by pewnie połowe książki, po drugie promieniowanie chyba wystarczy jako czynnik mutujący dodatkowych nie trzeba. po trzecie nie chce mi się pisać o tym wirusie szczegulnie że jego temat jakoś mnie nie porywa (w przeciwieństwie do promieniowania atomówek itp). po ostatnie tym samym oddale się od piewowzoru (a tak na marginesie myślałem o tym by pożucić całkowicie piewowzur tak by można było coś z Pu zrobić oficjalnie. do tego potrzeba pozbycia sie histori z gry co nie było by takie trudne, jednak chyba mechaniki samej gry nie dało by się tak zmodyfikować by nie była podobna do orginału ale by nie straciła na funkcjonalności)
a wy jak myślicie warty jest zatrzymania w podręczniku wirusa czy lepiej się go pozbyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Sob 9:12, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
wycofujac FEV nie bedziesz musial automatycznie usunac SuperMutantów?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez XaRgos dnia Sob 9:13, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:13, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie koniecznie. w miejsce FEV mogę wstawić jakiś inny wirus którego rola skończy się na Super Mutantach. Nie będzie on miał żadnego wpływu na grę.
w obecnej wersji jest tak że FEV można się zarazić od stworzonek z pustkowi, przez co dokonuje się mutacja w to zwierzątko (większa lub mniejsza). System ten jest jednak bardzo mało rozwinięty i opisany.stad pomysł żeby go całkowicie usunąć. Wystarczy chyba żę chodzą już promieniujące mutanty, mutanty z głowami zwierząt , kolcami itp są chyba zbedne i nie w klimacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Sob 11:21, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
wirus nie jest niezbędny, bo jakoś nigdy nie grał zbytnio dużej roli, także można go usunąć; ew. zastępując go właśnie czymś co stworzyło Super Mutanty, w jakiś wojskowych podziemnych laboratoriach czy coś w tym stylu
a jeśli chodzi o to "by nie był podobny do oryginału", to nigdy nie unikniesz podobieństw i tak... zmienisz historii i kilka innych rzeczy i tak znajdzie się tona innych
także OFICJALNIE to Pu nigdy nie pójdzie w świat, no chyba że stworzysz od podstaw nowy system, bo jak ktoś będzie chciał się przyczepić to się przyczepi do mechaniki czy czegoś tam; a wymyślanie własnej (dobrej) mechaniki, gdzie wszystko będzie trzymało się kupy łącznie w połączeniu z umiejętnościami i perkami to zarzynanie się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|