Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lusi
Miszcz Fsi
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:03, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Takie organizacje normalnie nazywaja sie BAR (Bardzo Artystyczne Rękodzieło) albo PUB (Potem Uzupełnimy Braki ... a nie to studenckie sry nie pasuje )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Śro 15:56, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
The Pitt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:33, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
skrotowiec jakis to dobry pomysl ale BAR juz odpada bo jest zajety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:15, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pytanie do Lusiego co myślisz o tym by dodać przeciwnikom z Bestiariusza dodać Redukcje obrarzeń. Ale nie taką pełną jak ma każdy gracz a jedynie słabe i mocne punkty. Czyli np kazdemu stworkowi dodać dwie redukcje jedną na + druga na -. przykład Karaluch +50% na gaz (muchozol rządki) i -25% na Energię i -25% na prąd. urozmaici to gre moze zmusi do kombinowania "tą bronią tak, a tamtą lepiej nie". Podniesie to morze równiez znaczenie mniej popularnych broni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lusi
Miszcz Fsi
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:18, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A RAID!? Raid jest w aerozolu wiec to gaz nie no pomysl jest dobry ale nie zebysmy mieli wiele broni do wyboru wiec bonusy typu 50 % sa troche spore bo nie zachecaja do zmiany broni/amunicji a wrecz zmuszaja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:37, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
trochę broni dodawałem żeby uzupełnić braki w niektórych typach, ale oczywiście z obrazeniami normalnymi jest najwiecej. czy zmusi do zmienienia broni? no chyba nie do konca, zwykle bronie beda tak samo skuteczne jak kiedys, wiec kupienie odpowiedniej broni nie bedzie jedynym rozwiazaniem. z pewnoscia zmusi do zastanowienia sie nad skombinowanie takiej broni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:43, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Kolejny raz podejmuje temat wznowienia pracy nad podęrcznikiem.
Nie wiem jak długo będę miał na to chęci ale póki co mam taki plan wydawniczy.
Pracza, praca praca praca praca. Gdy już dodam wszystko co bym chciał. wtedy drukuje na zwykłym papierze. potem testowanie testowanie testowanie. naniesienie poprawek z testow ostatnie poprawki no i drukowanie wersji ostatecznej 2.0 na papierze firmowym. i definitywny koniec pracy nad podstawowym podręcznikiem.
Jeszce nie wiem skad wezme testerow i czas na testy ale jakos to moze bedzie.
No i tu ale do was.
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły sugestie, lub rozwiązania. Jestem otwarty na to wszystko, zeby podrecznik byl najlepszy jak sie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XaRgos
Don Iksiu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła/ Górne
|
Wysłany: Pon 12:29, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
może by dodać coś o kasynach i hazardzie?>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:23, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
hazard jest troche opisany. pare przykladowych rodzajów gier (karty, kosci), oczywiscie zawsze mozna rozbudowa.
ale siec kasyn to bardzo dobry pomysł. jakieś propozycje nazwy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zippo dnia Pon 17:17, 30 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zippo
Nadworny Spamer
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:40, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli mają być kasyna to muszą być jedno ręcy bandyci a oto zasada urzywania:
Jednoręki Bandyta: Jest to automat do gier losowych. Powszechnie spotykany w kasynach, rzadko pojedynczy egzemplarz można znaleźć również w dużych barach. Automat przypomina niewielką szafę z trzema małymi ekranami. Po uruchomieniu urządzenia na każdym ekranie, w losowy sposób, pojawia się jeden z ośmiu symboli. Jeśli wszystkie są takie same gracz wygrywa.
Jedna gra kosztuje 1ZM.
Przed rozpoczęciem gry gracz wykonuje rzut na SZczęście z ST -44% (Postać z SZ 4 lub mniej osiąga automatyczne niepowodzenie). Jeśli rzut się udał gracz do gry używa dwóch kości k8, jeśli nie to trzech.
Następnie wykonuje się rzut odpowiednią ilością k8. Automat wypłaca wygraną jeśli wynik na każdej kości jest taki sam.
Wygrana: liczba oczek na jednej kości *100 ZM
Hazardzista: Dobry i wytrwały hazardzista może sobie nieco pomóc w grze. Po wykonaniu rzutów z kośćmi k8, może spróbować powtórzyć pojedynczy rzut. W tym celu wykonuje się test na Hazard z ST -5%. Jeśli rzut się udał, powtarza rzut wybraną kością k8, jeśli nie gra się kończy. Jeśli po udanej próbie Hazardu wynik rzutów k8 jest ciągle niezadawalający, można próbować dalej. Każda następna próba zwiększa ST o -5%.
Gracz1 (SZ: 8, Hazard: 80%), rozpoczyna grę w jednorękiego bandytę. Płaci 1ZM i wykonuje rzut na SZ z ST -44%. Na kości k% wypada mu 16, więc test SZ zakończył się sukcesem (SZ*9%-44% = 28%), dlatego do gry używa dwóch zamiast trzech kości k8. Na 2k8 wypada mu 3 i 6. Postanawia skorzystać z umiejętności Hazard by poprawić jeden z rzutów. Wykonuje test na Hazard z ST -5%, na k% wypada mu 70, co sprawia że test się powiódł. Powtarza rzut kości na której wcześniej wypadła 3, zostawiając drugą kostkę z 6 w spokoju. Tym razem wypada mu kolejna 6 dzięki czemu wygrywa grę. Automat wypłaca mu 600ZM (6*100ZM).
Gracz2 (SZ: 4, Hazard: 25%), chciał również spróbować szczęścia. Nie musi on wykonywać rzutu na SZ przed grą ponieważ ma za niski współczynnik by mieć jakąkolwiek szansę. Do gry używa 3k8. Jednak miał nieco szczęścia ponieważ wypadły mu 8, 2 i 8. Korzysta z umiejętności Hazard by powtórzyć rzut kości z wynikiem 2. Wykonuje test z ST -5%, na kości wypada 10, więc test jest udany (Hazard 25% + ST -5% = 20% >10). Wykonuje rzut k8, tym razem wypada 6, co w sumie daje 8,8,6. Wynik ciągle nie zadawala Gracza2 dlatego podejmuje kolejną próbę tym razem z ST -10%. Gdy na k% wypada 58, rzut na umiejętność Hazard kończy się niepowodzeniem, co kończy grę.
Zasady są zrozumiałe? jakieś uwagi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|